کد خبر : 217205
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 8:47
-

طیبی به ۱۴ گل در لیگ پرتغال رسید

طیبی به ۱۴ گل در لیگ پرتغال رسید

فوتسالیست ایرانی بنفیکا در جریان برتری تیمش مقابل ویسئو یک گل به ثمر رساند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین طیبی پس از اینکه در مسابقه هفته گذشته تیم فوتسال بنفیکا مقابل اسپورتینگ لیسبون در فینال جام حذفی پرتغال حضور نداشت، با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش بازگشت و در دیدار برابر ویسئو به میدان رفت تا مشخص شود مصدومیتش به پایان رسیده است.

تیم فوتسال بنفیکا در حالی که بعد از یک بازی دوباره حسین طیبی را در اختیار داشت، در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر پرتغال به مصاف تیم رده دهمی ویسئو رفت که در نهایت موفق به کسب پیروزی ۶ بر یک شد تا ۴۱ امتیازی شود، در جایگاه دوم جدول بماند و فاصله ۷ امتیازی خود با اسپورتینگ لیسبون را حفظ کند.

حسین طیبی، ستاره ایرانی بنفیکا که پیش از این ۱۳ گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۳۸ دیدار مقابل ویسئو توانست روی پاس در عرض به پشت محوطه، با شوت فنیِ زمینی دروازه را باز کند و ششمین گل تیمش را در این مسابقه بزند.

ستاره ایرانی بنفیکا که سال گذشته همراه تیمش نایب‌قهرمانی در لیگ برتر فوتسال پرتغال و جام حذفی را به دست آورده بود، احتمالا در این فصل هم همین اتفاق برای او و تیمش می‌افتد، اما با این وجود طیبی امیدوار است آمار گلزنی بهتری بر جای بگذارد و جایگاهش در بنفیکا را تثبیت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.