کد خبر : 217209
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 - 9:59
-

ظریفیان:برای شکست زندی بتن هم قسم شده بودیم/راگا نیاز به حمایت ویژه دارد

ظریفیان:برای شکست زندی بتن هم قسم شده بودیم/راگا نیاز به حمایت ویژه دارد

بازیکن کهنه کار راگا از شرایط این تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مصطفی ظریفیان بازیکن کهنه‌کار و باتجربه راگا شهر ری بعد از پیروزی این تیم مقابل زندی بتن کلاردشت گفت: بازیکنان و کادر تیم در کلاردشت فعل خواستن را به معنای واقعی کلمه صرف کردند. بازی بسیار سنگین و پرفشاری را مقابل تیم خوب زندی بتن داشتیم. این تیم از کادر فنی و بازیکنان باکیفیتی برخوردار است. ما قبل از بازی هم قسم شده بودیم تا با امتیاز کلاردشت را ترک کنیم. که این موضوع با کمک خدا و تلاش بچه‌ها محقق شد و توانستیم مزد تمرین‌ها و تلاش‌های خودمان در این چند وقت را با یک پیروزی شیرین بگیریم.
کاپیتان سابق تیم‌های تهرانی ادامه داد: راگا در حال حاضر تنها نماینده استان تهران است. تیمی که با هزینه شخصی اداره می‌شود موضوعی که در این اوضاع اقتصادی بسیار سخت است. این تیم نیاز به نگاه و توجه بیشتری از سوی مسئولان شهر ری دارد. مسئولان ورزشی و غیر ورزشی شهر ری باید با حمایت‌های مادی و معنوی خود به معنای واقعی کلمه کنار این تیم باشند تا این سرمایه از بین نرود.
وی در پایان افزود: جا دارد از اعتماد کادر فنی و مدیریتی راگا به خودم تشکر کنم. انشالله تمامی بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با پیروزی مقابل سن ایچ در هفته آخر بدون هیچ اما و اگری در لیگ باقی بمانیم و تنها نماینده استان بزرگ تهران را در لیگ برتر حفظ کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قرچکی سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

سلام به همگی و خسته نباشید به کانال خوب شما

به عنوان یه قرچکی و هوادار فوتسال به داشتن همشهری مثل آقای ظریفیان به خودم افتخار میکنم
این مرد یکی از خاکی ترین و با اخلاق ترین و متعصب ترین بازیکنانی بوده که من دیدم ، البته به همین دلیل در شهرمان بسیار محبوب هستن
و من برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم

قرچک مهد فوتسال سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

پرچم قرچک همیشه بالاست ، هرجا یه قرچکی باشه واسه اون تیم نعمته . آقا مصطفی بهترینی با تعصب ، کاپیتان دوست داشتنی شهرمون

رضا سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

آرزوی موفقیت برای آقای ظریفیان و تیم راگای شهرری ، ای کاش جوونای شاه عبدالعظیم قدر این تیمو بدونن و تعصب و تلاشو تو زمین بازی از آقای ظریفیان یاد بگیرند