کد خبر : 217343
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 19:24
-

در مجمع هیات فوتبال خراسان رضوی

دو چهره فوتسالی در غیاب فرش آرا، رای اعتماد گرفتند

دو چهره فوتسالی در غیاب فرش آرا، رای اعتماد گرفتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مجمع عمومی هیئت فوتبال خراسان رضوی صبح امروز برگزار شد. شرایطی‌که میرشاد ماجدی، سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال برای شرکت در جلسه ‌هیئت‌رئیسه به مشهد سفر کرده بود، پیش از برگزاری این جلسه میهمان جلسه مجمع عمومی هیئت فوتبال خراسان رضوی بود و طهمورث حیدری رئیس کمیته استان‌ها هم، همراه ماجدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مجمع عمومی هیئت فوتبال خراسان رضوی صبح امروز برگزار شد.

شرایطی‌که میرشاد ماجدی، سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال برای شرکت در جلسه ‌هیئت‌رئیسه به مشهد سفر کرده بود، پیش از برگزاری این جلسه میهمان جلسه مجمع عمومی هیئت فوتبال خراسان رضوی بود و طهمورث حیدری رئیس کمیته استان‌ها هم، همراه ماجدی در این مراسم بود.

نکته‌ی جالب‌توجه غیبت نمایندگان تیم فوتبال شهرخودرو و فوتسال فرش‌آرا مشهد بود که در این مجمع شرکت نداشتند.

بعد از صحبت‌های انجام شده از سوی میرشاد ماجدی و ارائه‌‌ گزارش عملکرد از سوی احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی، رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه هیئت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد.

ابوالفضل کریمیان به‌عنوان نایب رئیس اول، فاطمه شریف به‌عنوان نایب رئیس زنان، حسین شاهچراغی در کسوت نماینده شهرستان‌ها و محمد جهانی‌فر در نقش نماینده باشگاه‌ها از سوی اعضای مجمع رأی گرفتند؛ گفتنی است که پیش از برگزاری مجمع، اعضای منتخب در کسوت سرپرست فعالیت می‌کرده و از امروز رسماً با رأی مجمع کار خود را دنبال می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.