کد خبر : 217464
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 23:45
-

بی غم : فصل بعد استراحت می کنم /داوری نگذاشت برابر مدعیان نتیجه بگیریم

بی غم : فصل بعد استراحت می کنم /داوری نگذاشت برابر مدعیان نتیجه بگیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: من همین امروز قراردادم با مس سونگون تمام شد و فصل بعد را استراحت خواهم کرد و سرمربی هیچ تیمی نخواهم بود.   حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بعد از کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر گفت: امسال در بازی هایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: من همین امروز قراردادم با مس سونگون تمام شد و فصل بعد را استراحت خواهم کرد و سرمربی هیچ تیمی نخواهم بود.

 

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بعد از کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر گفت: امسال در بازی هایی که برابر مقاومت البرز، سن ایچ ساوه، کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان برگزار کردیم، چون از لحاظ امتیازی با این تیم ها نزدیک بودیم داوری در نتیجه بازی بی شک تاثیرگذار بود و نگذاشت ما برابر این تیم ها نتیجه کامل را کسب کنیم. من همین امروز قراردادم با مس سونگون تمام شد و فصل بعد را استراحت خواهم کرد و سرمربی هیچ تیمی نخواهم بود.

حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بعد از اینکه موفق شد با این تیم در سال ۱۳۹۸ در مسابقات جام باشگاه های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند برای مدتی از این تیم جدا شد و بعد از گذشت ۲ سال امسال دوباره هدایت مس سونگون را بر عهده گرفت و موفق شد این تیم را در لیگ برتر به مقام نایب قهرمانی برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.