کد خبر : 217470
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 23:59
-

حسن زاده : چند سال با بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم / پرچم مقدس ایران را در ﺁسیا به اهتزاز در می ﺁوریم

حسن زاده : چند سال با بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم / پرچم مقدس ایران را در ﺁسیا به اهتزاز در می ﺁوریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: خدا را شکر که موفق شدیم قهرمان شویم و با توجه به تعطیلی مسابقات بین‌المللی به علت همه‌گیری کرونا، امسال بتوانیم نماینده خوبی برای ایران در مسابقات ﺁسیایی باشیم. علی‌اصغر حسن‌زاده، بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور، درباره این قهرمانی اظهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: خدا را شکر که موفق شدیم قهرمان شویم و با توجه به تعطیلی مسابقات بین‌المللی به علت همه‌گیری کرونا، امسال بتوانیم نماینده خوبی برای ایران در مسابقات ﺁسیایی باشیم.

علی‌اصغر حسن‌زاده، بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور، درباره این قهرمانی اظهار داشت: خدا را شکر پس از چند سال که با بدشانسی و در لحظات ﺁخر و یا در ضربات پنالتی از قهرمانی باز می‌ماندیم، امسال موفق شدیم چند هفته زودتر به این عنوان دست پیدا کنیم و مزد زحمات‌مان از ابتدای فصل را گرفتیم.

وی ادامه داد: این قهرمانی را به مجموعه بزرگ گیتی‌پسند به ویژه کارگران این مجموعه که زحمت می‌کشند تا نام گیتی‌پسند بالا برود، تبریک می‌گویم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره تفاوت این دوره از لیگ برتر با دوره‌های دیگر بیان کرد: در سال‌های قبل، مسابقات به صورت پلی‌ﺁف برگزار می‌شد و به همین علت مرحله نخست معمولا جذابیتی نداشت اما امسال به صورت لیگی برگزار شد و این موضوع باعث شد تا رقابت‌ها از ابتدای فصل حساس و جذاب باشد و بازی‌ها به حدی نزدیک بود که تا چهار هفته مانده به پایان لیگ، ۵ تیم شانس قهرمانی داشتند و این خود نشان‌دهنده جذابیت این لیگ بود.

وی درباره ماندن در گیتی‌پسند خاطرنشان کرد:امیدوارم که سال ﺁینده هم عضو گیتی‌پسند باشم و با توجه به اینکه دو سال مسابقات بین‌المللی به علت شیوع کرونا تعطیل بود، بتوانیم با تیم گیتی‌پسند نماینده خوبی برای اصفهان در لیگ برتر و برای کشور در مسابقات ﺁسیایی باشیم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ﺁسیا به اهتزاز در ﺁوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.