کد خبر : 217466
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 23:49
-

عباسی : همه تیم ها از گیتی پسند وحشت دارند / پنج تیم می توانستند قهرمان لیگ شوند

عباسی : همه تیم ها از گیتی پسند وحشت دارند / پنج تیم می توانستند قهرمان لیگ شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، آقای گل لیگ برتر فوتسال کشورمان گفت: گیتی پسند برند فوتسال ایران است و همه تیم‌ها از اسم آن وحشت دارند.    «سعید احمدعباسی» جمعه شب در حاشیه جشن قهرمانی تیم گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و پنج تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، آقای گل لیگ برتر فوتسال کشورمان گفت: گیتی پسند برند فوتسال ایران است و همه تیم‌ها از اسم آن وحشت دارند.

 

 «سعید احمدعباسی» جمعه شب در حاشیه جشن قهرمانی تیم گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و پنج تیم می‌توانستند در هفته های پایانی قهرمان شوند اما خداراشکر ما موفق شدیم دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شویم و این از قدرت تیم ما حکایت دارد.

 

وی ادامه داد: به همه‌ اعضای باشگاه و مردم خوب اصفهان بابت این قهرمانی تبریک می‌گویم.

 

ملی پوش فوتسال کشورمان د پاسخ به این پرسش که آیا در گیتی پسند می ماند یا نه، بیان کرد: صحبت برای فصل آینده زود است اما اولویت من ماندن در گیتی پسند است.

 

احمدعباسی در مورد حضور گیتی پسند در جام باشگاه های فوتسال آسیا گفت: ۱۰۰ درصد تیم گیتی پسند برند فوتسال ایران است و اسم آن ترس را به وجود دیگر تیم ها می اندازد. امیدوارم در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا نیز بتوانیم قهرمان شویم.

 

وی در خصوص کسب عنوان آقای گلی لیگ با ۴۱ گل اضافه کرد: دوست ندارم در مورد آقای گلی صحبت کنم اما از کمک همه‌ هم‌تیمی هایم، تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.