کد خبر : 217460
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 23:31
-

سخنگوی فدراسیون فوتبال مدعی شد :

قرارداد سرمربی تیم ملی ، فقط امضاء شمسایی را کم دارد!

قرارداد سرمربی تیم ملی ، فقط امضاء شمسایی را کم دارد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، قرارداد نداشتن برخی مربیان تیم‌های ملی زیر نظر فدراسیون فوتبال یکی از دلایلی عزل موقت عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال توسط اعضای هیئت رئیسه بود. حالا احسان اصولی یکی از اعضای هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال بار دیگر ضمن انتقاد از شرایطی که در فدراسیون عزیزی‌خادم حاکم بوده است،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، قرارداد نداشتن برخی مربیان تیم‌های ملی زیر نظر فدراسیون فوتبال یکی از دلایلی عزل موقت عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال توسط اعضای هیئت رئیسه بود. حالا احسان اصولی یکی از اعضای هیئت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال بار دیگر ضمن انتقاد از شرایطی که در فدراسیون عزیزی‌خادم حاکم بوده است، از عقد قرارداد رسمی با وحید شمسایی و تایید این انتخاب توسط اعضای هیئت رئیسه خبر داده است.   
اصولی که با برنامه شب‌های فوتبالی گفتگو می‌‎کرد، در بخشی از صحبت‌هایش ضمن اشاره به قرارداد نداشتن چند مربی ملی، اینطور حرف‌هایش را در این رابطه مطرح کرد:« شروع فعالیت بعد از عقد قرارداد اتفاق می‌افتد. متاسفانه ما مشکلاتی داشتیم. حتی سرمربی‌ای داشتیم که اول رسانه‌ای شد و بعد در هیئت رئیسه مطرح کردند. لذا ما تمام سرمربیانی که بحث قرارداد داشتند در جلسه هیئت رئیسه روز گذشته مطرح کردیم. از جمله آقای شمسایی. البته تصویب و عقد قرارداد نیاز به مصوبه هیئت رئیسه ندارد و فقط باید انتخاب به تایید هیئت رئیسه فدراسیون برسد. به هر حال از بابت هم اندیشی و همفکری موضوع مطرح شد.» 
او در قسمت بعدی صحبت‌هایش در واکنش به این سوال که آیا قرارداد وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال شکل رسمی و قانونی به خود گرفته یا خیر، اضافه کرد:« بله نهایی و امضا شد. باز طبق اساسنامه امضا توسط رئیس فدراسیون و خزانه‌دار باید صورت بگیرد، که انجام شده و فقط آقای شمسایی باید قرارداد را امضا کنند. در واقع این موضوع در هیئت رئیسه طرح شد و هیئت رئیسه با بحث قرارداد ایشان همکاری کرد و تایید شد. البته چند نفر دیگر از دوستان هم بودند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.