کد خبر : 217468
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 23:55
-

محمدی : صلاح بدانند با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم/ گیتی پسند برای قهرمانی آسیا تلاش می کند

محمدی : صلاح بدانند با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم/ گیتی پسند برای قهرمانی آسیا تلاش می کند

دروازه بان کهنه کار گیتی پسند از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند و تیم ملی فوتسال گفت: گیتی‌پسند باشگاهی است که تمام تلاشش را خواهد کرد تا در آسیا قهرمان شود و از اعتبار فوتسال ایران دفاع کند.

سپهر محمدی پس از پیروزی تیم فوتسال گیتی‌پسند مقابل تیم چیپس کامل مشهد در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال مردان کشور اظهار داشت: خدا را شاکر هستم در سالی که مستحق قهرمانی بودیم، توانستیم این عنوان را به دست بیاوریم. این قهرمانی حاصل تلاش کادرفنی و بازیکنان بود و لطف خدا هم شامل حال‌مان شد و این قهرمانی را به مردم عزیز اصفهان تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: از ابتدای فصل هدف‌گذاری باشگاه و کادرفنی رسیدن به قهرمانی بود و خوشبختانه با تیم همدلی که داشتیم، توانستیم این عنوان را به دست بیاوریم.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره آینده همکاریش با این باشگاه خاطرنشان کرد: من همیشه روی شهرم تعصب خاصی داشتم و علی‌رغم اینکه در طول این چند سال پیشنهادات مختلفی دریافت کرده‌ام اما همیشه سعی کردم اگر کاری از دستم بر می‌آید، برای تیم شهرم انجام دهم.

وی با اشاره به حضور گیتی.پسند در جام باشگاه‌های آسیا، گفت:گیتی‌پسند باشگاهی است که تمام تلاشش را خواهد کرد تا در آسیا قهرمان شود و از اعتبار فوتسال ایران دفاع کند.

محمدی در پاسخ به اینکه چقدر به حضور در تیم ملی امیدوار است، متذکر شد: در طول این چند سال لطف خدا شامل حالم شده و هر زمان که تیم ملی به من نیاز داشته است، توانسته‌ام عملکرد خوبی داشته باشم و از این به بعد نیز شرایط به همین روال خواهد بود و تمام تلاشم را می‌کنم تا هر زمان کادرفنی تیم ملی صلاح دانست، با تمام وجود در خدمت تیم باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.