کد خبر : 217462
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 23:40
-

کشاورز : گیتی پسند با جام باشگاه های آسیا غریبه نیست / عزم خود را برای درخشش جزم کرده ایم

کشاورز : گیتی پسند با جام باشگاه های آسیا غریبه نیست / عزم خود را برای درخشش جزم کرده ایم

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان از برنامه تیمش برای جام باشگاه‌های آسیا گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با تاکید بر اینکه عزممان را جزم کرده‌ایم که در این رقابت‌های سخت نیز بدرخشیم، گفت: این تیم با رقابت‌های آسیایی غریبه نیست و در این خصوص با هیات مدیره جلسه داشتیم.

 

 محمدکشاورز روز جمعه پس از دیدار تیمش مقابل چیپس کامل مشهد و قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور، گفت: این که تیمی قبل از پایان فصل به قهرمانی خود را مسجل کند در لیگ ما بسیار کم سابقه است و این نتیجه کار گروهی و تلاش کادرفنی و بازیکنان ماست و این پیروزی را به مردم اصفهان تقدیم می‌کنم.

 

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره راه‌ یابی این تیم به جام باشگاه‌های آسیا اذعان کرد: باشگاه گیتی‌پسند با جام باشگاه‌های آسیا غریبه نیست و در این خصوص با هیات مدیره باشگاه جلسه داشتیم و عزممان را جزم کرده‌ایم تا در رقابت‌های سخت آسیایی بدرخشیم.

 

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان عصر جمعه ۲۰ اسفند ماه در سالن پیروزی اصفهان و در آخرین دیدار خود با نتیجه ۴ بر ۱ از سد چیپس کامل مشهد گذشت.

 

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، آرش جابری رئیس سازمان لیگ فوتسال، سیدمحمد طباطبایی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، علی طاهری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان از چهره‌های شاخص حاضر در جشن قهرمانی گیتی‌پسند بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.