کد خبر : 217423
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 19:24
-

هفته پایانی لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛

گیتی‌پسند با پیروزی جشن قهرمانی گرفت/ مس نایب قهرمان شد، کراپ سوم/ خداحافظی تلخ شهروند با لیگ‌برتر

گیتی‌پسند با پیروزی جشن قهرمانی گرفت/ مس نایب قهرمان شد، کراپ سوم/ خداحافظی تلخ شهروند با لیگ‌برتر

هفته پایانی لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نایب قهرمانی مس و سومی کراپ الوند به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، هفته پایانی لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز با ۷دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و نتایج جالب توجهی در آنها رقم خورد. 

در تبریز دیدار تیم‌های مس سونگون ورزقان و شهروند ساری که امتیازات آن از یک سو برای آذری‌ها حکم نایب قهرمانی و برای ساروی‌ها کورسوی امید برای بقا در لیگ‌برتر را داشت در نهایت به شاگردان حمید بی‌غم رسید. مسی‌ها که دو هفته قبل عنوان قهرمانی لیگ را پس از چهار سال از کف داده بودند، در این بازی موفق شدند با دو گل حمید احمدی و حمزه کدخدایی نایب قهرمانی خود را مسجل کند. در پایان این بازی سقوط شهروند ساری به لیگ دسته اول مسجل شد تا وداع تلخی در سالن پورشریفی تبریز با لیگ برتر داشته باشند. 

در الوند تیم متحول شده کراپ در نیم فصل دوم در ادامه عملکرد موفقیت آمیز خود در تکه دوم لیگ برتر موفق به ثبت پیروزی پرگل مقابل سپاهان اصفهان شد. شاگردان محمود خوراکچی تنها به واسطه یک امتیاز کمتر نسبت به مس رده دومی، موفق به عنوان سومی لیگ برتر شدند تا کراپ در دومین سال حضور در لیگ‌برتر روی سکو برود. کراپ الوند در این بازی که حکم خداحافظی مسلم اولادقباد را برای پیوستن به لیگ اسپانیا داشت با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی دست یافت. 

 

اما در آخرین دیدار هفته پایانی لیگ‌برتر با مسجل شدن قهرمانی گیتی‌پسند از هفته‌های پیشین، دیدار تشریفاتی این تیم اصفهانی با چیپس کامل مشهد در سالن پیروزی برگزار شد که گیتی‌پسند خیلی زود توسط سعید احمد عباسی به گل رسید. شاگردان محمد کشاورز برای شیرینی بیشتر جشن قهرمانی خود فشار زیادی را روی دروازه حریف مشهدی آوردند و موفق شدند با نتیجه سه بر صفر پیروز به رختکن بروند.

نیمه دوم این بازی با تلاش چیپس برای کم کردن فاصله همراه بود و در نهایت مشهدیها موفق شدند تا یک گل گل‌های خورده خود را جبران کنند اما حسن‌زاده مجددا برای گیتی‌پسند گلزنی کرد تا این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود اصفهانی‌ها به پایان برسد.

نتایج کامل رقابت‌های هفته پایانی لیگ‌برتر فوتسال به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن جمعه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴

سلام. بالاخره بعد از ۱۰ سال رکورد گل زده تیم صبای قم شکسته شد.اون سال تیم صبا به مقام دوم رسید و با ۱۲۴ گل زده بهترین خط حمله را به مدت ۹ سال دراختیار داشت.