کد خبر : 217559
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 17:03
-

بی‌اطلاعی مسوولان یا اختلاف مالی /صحبت‌های ضد و نقیض سخنگوی فدراسیون درباره قرارداد «شمسایی»

بی‌اطلاعی مسوولان یا اختلاف مالی /صحبت‌های ضد و نقیض سخنگوی فدراسیون درباره قرارداد «شمسایی»

سخنگوی فدراسیون فوتبال در آخرین اظهارنظر خود در خصوص قرارداد سرمربی جدید تیم ملی فوتسال موارد جدیدی مطرح کرد که قابل تامل است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،  سخنگوی فدراسیون فوتبال در آخرین اظهارنظر خود در خصوص قرارداد سرمربی جدید تیم ملی فوتسال موارد جدیدی مطرح کرد که قابل تامل است.

 «احسان اصولی» سخنگوی فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال در آخرین اظهار نظر خود در خصوص امضا نهایی شدن قرارداد «وحید شمسایی» برای هدایت تیم ملی فوتسال بیان کرد: “قرارداد نهایی و امضا شد. طبق اساسنامه امضا توسط رئیس فدراسیون و خزانه‌دار باید صورت بگیرد، که انجام شده و فقط شمسایی باید قرارداد را امضا کنند. در واقع این موضوع در هیئت رئیسه طرح شد و هیئت رئیسه با بحث قرارداد ایشان همکاری کرد و تایید شد. البته چند نفر دیگر از دوستان هم بودند.”

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که چارت اداری امضای قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی به طوری طراحی شده که امضای مربی، آخرین امضای قرارداد نیست و قبل و بعد آن مسوولان فدراسیون فوتبال باید امضاهای خود را پای برگه قرارداد بزنند. پیش از این نیز بارها از سوی رسانه‌ها گفته شده بود که تنها امضای خزانه‌داری باقی‌مانده و قبل از نهایی شدن قرارداد، سرمربی تیم ملی فوتسال و دستیارانش امضاهای خود را زده بودند. 

در این خصوص به نظر می‌رسد که یا سخنگوی فدراسیون فوتبال این موضوع را نمی‌داند یا امکان دارد مفاد قرارداد تغییر کرده باشد. دلیل تغییر احتمالی قرارداد نیز می‌تواند موضوع مالی باشد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.