کد خبر : 217544
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 0:38
-

جنتی: سال بدون حاشیه‌ای پشت سر گذاشتیم

جنتی: سال بدون حاشیه‌ای پشت سر گذاشتیم

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در حاشیه جشن قهرمانی تیم فوتسال این باشگاه گفت:سال بدون حاشیه را پشت سر گذاشتیم و با برنامه‌ریزی که انجام داده بودیم، توانستیم به اهداف‌مان برسیم و گیتی‌پسند پس از چهار سال بر بام فوتسال کشور ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال،علیرضا جنتی ، از قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند ابراز خوشحالی کرد‌ و اظهار داشت: ما امسال یک فصل بدون حاشیه را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه در طول فصل حاشیه و موارد انضباطی چندانی به وجود نیامد و با برنامه‌ریزی که انجام داده بودیم، توانستیم به اهداف‌مان برسیم و گیتی‌پسند پس از چهار سال بر بام فوتسال کشور ایستاد.

وی افزود: تیم ما کیفیت فنی بالایی دارد و اگر بتوانیم چند مهره با کیفیت به خدمت بگیریم، شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم در جام باشگاه‌های آسیا پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند درباره صعود تیم والیبال آقایان این باشگاه به لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم والیبال گیتی‌پسند بازیکنان جوان زیادی دارد و بالغ بر ۸۰ الی ۹۰ درصد تیم، از بازیکنان بومی اصفهان تشکیل شده که اکثریت آنها متولد دهه ۸۰ هستند. امروز قهرمانی و صعود تیم والیبال گیتی‌پسند به لیگ برتر آقایان مسجل شد که این امر اتفاقی نبود و ما برای رسیدن به این نقطه تلاش و برنامه‌ریزی زیادی انجام دادیم. امیدوارم با برنامه‌ریزی که در تیم‌های پایه انجام داده‌ایم، بتوانیم در لیگ برتر والیبال هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.