کد خبر : 217581
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 10:08
-

کریم‌نظر:بعنوان یک مازندرانی از سقوط شهروند ناراحت شدم/خداروشکر توانستیم سهمیه لیگ برتری راگا را حفظ کنیم/از عملکرد دروازبان‌های تیمم رضایت دارم

کریم‌نظر:بعنوان یک مازندرانی از سقوط شهروند ناراحت شدم/خداروشکر توانستیم سهمیه لیگ برتری راگا را حفظ کنیم/از عملکرد دروازبان‌های تیمم رضایت دارم
مربی دروازبان‌های تیم راگا شهرری ضمن اعلام رضایت از عملکرد گلرهای تیمش در هفته‌های پایانی،حفظ سهمیه لیگ برتری راگا را حاضل تلاش مجموعه این تیم دانست.

پویا کریم‌نظر مربی دروازبان‌های راگا شهرری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران درمورد این تیم و هفته‌های پایانی لیگ برتر صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه،خلاصه آن از خاطرتان می‌گذرد.

*خداروشکر توانستیم تنها سهمیه استان تهران را حفظ کنیم و در لیگ برتر بمانیم.
*بنده از ۸ هفته پایانی لیگ برتر به کادرفنی تیم راگا تهران اضافه شدم و شرایط سخت این تیم را می‌دانستم.
*تعداد مصدوم و محروم و بازی‌های سخت پیش روی راگا کار را سخت کرده بود اما خوشبختانه با همت تمامی عوامل باشگاه موفق شدیم امتیازات لازم را برای حفظ سهمیه بگیریم.
*در این ۸ هفته با ۴ تیم بالا جدولی که شانس قهرمانی و نایب قهرمانی داشتند بازی داشتیم و دو تقابل با تیم‌های همسایه و ته جدولی و همین مسئله استرس و فشار زیادی به تیم وارد کرد.
*گلرهای تیم راگا باتجربه و از سابقه خوبی برخوردار بودند که با تلاش مضاعف گلرهای تیم توانستیم در این ۸ هفته که از حضور بنده در تیم راگا شهرری گذشت با ۱۸ گل خورده پس از سن ایچ،مس سونگون ،گیتی پسند وکراپ الوند رتبه پنجم برترین تیم گلری را داشته باشیم البته این مسئله بدون کمک کادرفنی و بازیکنان باغیرت و پرتلاش این تیم حاصل نمیشد.
*خداروشکر همچون فصل گذشته که توانستیم پس از ۱۴ سال کرمان(فولاد زرند ایرانیان) را دارای نماینده در لیگ برتر کنیم ،راگا شهرری را هم در لیگ نگه داشتیم تا با تدابیر مدیریت محترم این باشگاه در آینده نزدیک اتفاقات خوبی برای این مجموعه و بازیکنان آینده دار استان تهران رقم بخورد .
*شهروند ساری اصالت فوتسال ایران است و بازیکنان بزرگی تحویل لیگ برتر و تیم ملی داده است.
به نظرم اگر مسئولین استان بیشتر به فکر شهروند ساری بودند دچار چنین بحرانی نمیشد.
*به عنوان یک مازندرانی که طرفدار تیم شهروند بودم و هستم،از سقوط شهروند بسیار ناراحت شدم و امیدوارم هر چه زودتر شهروند ساری به لیگ برتر برگرد چون هر بازیکنی که در قلعه عقابها بازی کند لذت واقعی فوتسال را میبرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.