کد خبر : 217668
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 10:46
-

صانعی: زمان کافی برای برگزاری اردو و تمرین نداشتیم/نیمی از بازیکنان برای اولین بار به یک تورنمنت خارجی می روند

صانعی: زمان کافی برای برگزاری اردو و تمرین نداشتیم/نیمی از بازیکنان برای اولین بار به یک تورنمنت خارجی می روند

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۱۹سال ایران در نشست خبری مشترک با سرمربیان تیم‌های مغولستان و میانمار تاکید کرد هدف از شرکت در تورنمنت رده سنی بزرگسالان تایلند، آماده‌سازی بازیکنان برای مسابقات رده زیر ۲۳سال سال آینده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی صانعی در نشست خبری تورنمنت تایلند گفت: در ابتدا از کشور تایلند بابت برگزاری و میزبانی شایسته این تورنمنت تشکر می‌کنم. ما برای شرکت در این تورنمنت و برگزاری اردوها زمان کافی در اختیار نداشتیم و به محض اتمام لیگ در بیستم اسفندماه تنها با برگزاری یک جلسه ریکاوری به این تورنمنت اعزام شدیم.

وی ادامه داد: در تایلند هم تنها یک جلسه تمرین داریم و پس از آن باید به مصاف اولین حریفان برویم. باید به این نکته اشاره کنم که نیمی از بازیکنانم برای اولین بار در یک تورنمنت خارجی حاضر می‌شوند. سایر بازیکنان هم زیر ۲۲سال هستند. ضمن اینکه چهار بازیکن از رده زیر ۱۹سال را به همراه تیم به این تورنمنت آوردم.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۱۹سال ایران تصریح کرد: در واقع این تیم متشکل از بازیکنان جوان و زیر ۲۲ سال است. هدف ما آماده‌سازی این بازیکنان برای مسابقات سال آینده رده زیر ۲۳سال است. از تیم‌های حاضر در این تورنمنت شناختی نداریم و تنها از تیم تایلند شناخت قبلی داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.