کد خبر : 217659
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 9:36
-

کراپ قهرمان نیم فصل دوم لیگ برتر/شاگردان خوراکچی تاریخ ساز شدند

کراپ قهرمان نیم فصل دوم لیگ برتر/شاگردان خوراکچی تاریخ ساز شدند

تیم کراپ الوند بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، لیگ بیست و سوم فوتسال با قهرمانی تیم گیتی پسند به پایان رسید و تیم های مس سونگون و کراپ الوند بر سکوی دوم و سوم تکیه زدند. در این فصل از لیگ برتر ، تیم کراپ الوند عملکرد پرفراز و نشیبی داشت.این تیم که در نیم فصل اول با جواد اصغری مقدم در مسابقات شرکت کرد با وجود تیم خوبی که برای بازی ها بسته بود نتوانست انتظارات را بر آورده کند تا مدیریت باشگاه مجبور به قطع همکاری با این مربی شود.در پایان نیم فصل اول کراپ با کسب ۲۵ امتیاز از ۱۳ بازی در رده پنجم قرار داشت.این تیم ۷ برد،۴ تساوی و ۳ باخت را در نیم فصل اول تجربه کرد تا در نهایت خوراکچی روی نیمکت این تیم بنشیند.

با روی کار آمدن این مربی،کراپ با درایت خوراکچی و دستیارانش و همت بازیکنان این تیم نتایج خارق العاده ای گرفت به نحوی که در ۱۳ بازی نیم فصل دوم در ۱۱ بازی به پیروزی رسید،در یک بازی طعم تساوی را چشید و در یک دیدار نیز شکست خورد تا بهترین نتیجه ادوار لیگ برتر در نیم فصل دوم  توسط یک تیم در این فصل توسط کراپ رقم بخورد.

این تیم با وجود اختلاف امتیاز زیاد با چهار تیم بالای خود در نیم فصل دوم ابتدا برای قهرمانی و سپس نایب قهرمانی تلاش کرد اما چوب امتیازات کم نیم فصل اول را خورد تا در نهایت سوم شود هر چند قهرمانی در نیم فصل دوم متعلق به کراپی است که شاید تا سال ها کسی نتواند رکورد این تیم را کسب کند.

نکته جالب در جدول نیم فصل دوم عملکرد ضعیف راگا است که با کسب تنها ۵ امتیاز در نیم فصل دوم در لیگ برتر ماندنی شد.راگا همراه با فردوس قم تنها یک پیروزی در نیم فصل دوم داشتند.گیتی پسند و مقاومت نیز امتیازات برابری داشتند اما تفاضل گل گیتی پسند بهتر از مقاومت بود و دومین تیم برتر نیم فصل دوم لقب گرفت.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.