کد خبر : 217934
تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردین 1401 - 19:08
-

۲ بازیکن فوتسال بانوان نصر فردیس قانونی بازی می‌کنند؟ / زیبا: برخی حفاری را عصبی می‌کنند!

۲ بازیکن فوتسال بانوان نصر فردیس قانونی بازی می‌کنند؟ / زیبا: برخی حفاری را عصبی می‌کنند!

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری از فدراسیون خواسته است که درخصوص چرایی بازی کردن سارا شیربیگی و آرزو صدقیانی دو بازیکن نصر فردیس که به نظر می رسد بعد از نقل و انتقالات جذب این تیم شده اند، توضیحاتی ارائه دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، منیژه زیبا اظهارکرد: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی برای بازی با نصر فردیس در مرحله نیمه نهایی آماده می شود و تمام تلاش ما این است که از این مرحله نیز با موفقیت عبور کنیم. باوجود این که تیم را برای قهرمانی نبسته ایم ولی شاید اگر مصدومیت بازیکنان مان نباشد، بتوانیم به فینال صعود کنیم هرچند هنوز هم نا امید نیستیم. تیم ما تا این جای کار به نسبت هزینه ای که نسبت به تیم های آبادان، پیکان و نصر انجام داده، عمکلرد خوبی داشته است. تیم ما یک سوم تیم های دیگر هزینه نکرده و به اندازه هیچ کدام از این تیم ها حمایت رسانه ای و داوران را هم نداشته است.

وی در ادامه نیز با درخواست از فدراسیون برای رصد بیشتر در خصوص قرارداد سارا شیربیگی و آرزو صدقیانی، گفت: طبق اطلاعات جمع آوری شده متوجه شده ایم که این دو بازیکن بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات ابتدای فصل و همچنین نیم فصل دوم، به تیم نصر فردیس پیوسته اند و نگران این هستیم که مبادا فدراسیون در قرارداد این دو بازیکن دقت لازم را لحاظ نکرده باشد که امیدوارم با پاسخگویی در این زمینه، ما را از نگرانی به وجود آمده خارج کنند.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: به هر حال اگر هم شیربیگی را به عنوان سهمیه آزاد بعد از زمان نقل و انتقالات جذب کرده باشد، پس دیگر نمی توانستند صدقیانی را بعد از مهلت نقل و انتقالات به عنوان سهمیه آزاد بگیرند. بر این اساس نصر فردیس مجاز به استفاده از این بازیکن نبوده و این بر خلاف مقررات است. البته این را هم بگویم اطلاع موثق داریم که قرارداد آرزو صدقیانی یک هفته بعد از اتمام مهلت نقل و انتقالات نیم فصل یعنی بعد از اول دی ماه بسته شده است، همانطور که قرارداد شیربیگی با اعلام خود باشگاه نصر، ۱۵ آبان ماه یعنی دو هفته بعد از شروع لیگ برتر و پایان مهلت نقل و انتقالات بوده است.

وی افزود: همین موضوع برای فرشته کریمی نیز رخ داد و باتوجه به این که او همزمان با لیگ ایران در لیگ کویت هم بازی می کرد، بعد از برگشت به ایران و پیوستن به تیم پیکان، از زمان نقل و انتقالات گذشته بود و حتی آی تی سی هم نداشت اما فدراسیون قرارداد او را ثبت کرد و کارت بازی او را هم صادر کرد که با اعتراض تیم ها از جمله فردیس، مشخص شد که ثبت قرارداد او اشتباه بوده است، البته هنوز فدراسیون پاسخی نداده است اما به هر حال بر اساس احتیاط باشگاه پیکان از فرشته کریمی هنوز استفاده نکرده است. پس وقتی برای کریمی چنین اتفاقی رخ می دهد، امکان رخ دادن چنین اشتباهی در قرارداد شیربیگی و صدقیانی هم وجود دارد.

زیبا عنوان کرد: احساس ما این است که تمام تلاش این است که پیکان یا نصر فردیس قهرمان شود که امیدوارم فدراسیون با پاسخگویی نسبت به قرارداد شیربیگی و صدقیانی ما را از شک و شبهه ایجاد شده خارج کنند. ضمن این که یکی از مربیان جوان و مدعی قهرمانی و مربیگری در تیم ملی از زمانی که خانم سلیمانی سرمربی تیم ملی شده است، دائما علیه او مصاحبه می کند که خانم سلیمانی باعث مصدومیت بازیکن ملی پوش تیمش شده است در حالی که همین مربی با وجود مصدومیت بازیکنش، در یک نیمه مقابل تیم حفاری بیش از ۱۶ تا ۱۷ دقیقه از او استفاده کرد و باعث مصدومیت همان بازیکن شده است. جالب است که این مربی بسیار انتقاد می کند و هیچ کسی هم به او چیزی نمی گوید اما اگر چنین مصاحبه هایی را ما در مورد تیم ملی انجام می دادیم جریمه می شدیم.

وی بیان کرد: تیم ما بسیار خود و کم ادعا است و انتظار احترام از سوی فدراسیون داریم. اگر هم حرفی نمی زنیم به احترام مجموعه خودمان است که جا دارد از حمایت مدیریت باشگاه و شرکت ملی حفاری تشکر کنم. به هر حال برخی نماینده های فدراسیون نیز هیچ تیمی را به اندازه ملی حفاری اذیت نمی کند. وقتی دیگر بهانه ای ندارند در بازی های خانگی مان مثلا باوجود این که سطل زباله در سالن بازی و رختکن ها بوده است ولی بازهم ایراد می گرفتند، در حالی که برخی تیم های دیگر در سالن های غیراستاندارد میزبانی می کنند. البته همین که حمایت باشگاه حفاری را داریم خدا را شکر می کنیم و به نظرم چون فدراسیون مطمئن است که باشگاه ملی حفاری همیشه تیم داری می کند خیالش راحت است و در برابر مشکلاتی که به ویژه نمایندگان فدراسیون برای ما ایجاد می کنند سکوت می کند و از تیم هایی که تنها برای یک سال وارد لیگ می شوند حمایت می کند تا آن ها بمانند که البته هم نمی مانند.

زیبا خاطر نشان کرد: به هر حال متاسفانه برخی نمایندگان فدراسیون تیم و بازیکنان ما را عصبی می کند. البته چند نماینده فدراسیـون هم داریم که خوب هستند که از آن ها تشکر می کنم. امیدوارم نمایندگان فدراسیون تمام تیم ها را به یک چشم ببینند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.