کد خبر : 218136
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 10:22
-

چالش بزرگ این بار با مس

سوابق سرمربی جدید مس سونگون

سوابق سرمربی جدید مس سونگون

مسی ها که پس از چهار قهرمانی پیاپی در لیگ برتر فوتسال در فصل گذشته با حمید بی غم در تکرار قهرمانی ناکام بودند این بار با علی صانعی به دنبال قهرمانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، روز گذشته علی صانعی به عنوان سرمربی جدید تیم مس سونگون انتخاب شد.

مسی ها که پس از چهار قهرمانی پیاپی در لیگ برتر فوتسال در فصل گذشته با حمید بی غم در تکرار قهرمانی ناکام بودند این بار با علی صانعی به دنبال قهرمانی هستند.

در سوابق علی صانعی ۵ سال دستیاری تیم ملی در کنار حسین شمس به چشم می خورد . دستیاری که بلافاصله و با برکناری شمس (پیش از تورنمنت چین) جانشین وی شد که کسب عنوان قهرمانی فوتسال غرب آسیا  ، سومی در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۲ امارات و حضور در جام جهانی ۲۰۱۲ کلمبیا را در پی داشت و ناکامی در جام جهانی جدایی وی را از تیم ملی در پی داشت . اما مجددا و با جایگزینی ناظم الشریعه به جای ویکتور هرمانس صانعی به عنوان مربی و مدیرفنی به تیم ملی پیوست و نقش مهمی در کسب مدال برنز جام جهانی ۲۰۱۶ داشت.

وی به عنوان مشاور یا مدیر فنی نیز سابقه کسب قهرمانی فوتسال بانوان آسیا را در کارنامه دارد. همکاری که به تصدیق بازیکنان بسیار موثر در قهرمانی بوده است.

هدایت تیم ملی جوانان و کسب قهرمانی آسیا با این تیم و حضور در المپیک جوانان نیز دیگر دستاورد وی با این تیم بود و همین چند ماه پیش نیز وی مجدداً به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ سال انتخاب و موفق به کسب قهرمانی در مسابقات کافا در این رده سنی  و نایب قهرمانی در تورنمنت تایلند ۲۰۲۲ شد.

در رده باشگاهی نیز صانعی ۴۹ ساله سابقه فعالیت در تیم های دانشگاه آزاد و تاسیسات دریایی تهران را دارد و به نظر می رسد هدایت مس چالش برانگیزترین انتخاب او برای فعالیت در سطح باشگاهی باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.