کد خبر : 218271
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 12:49
-

از دسته دو تا تیم ملی ظرف یکسال

گلزن جوان قم ؛ ستاره ملی می شود؟

گلزن جوان قم ؛ ستاره ملی می شود؟

بازیکن جوان و جویای نامی که از اوایل سال ۱۴۰۰ در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت و بعد از درخشش در لیگ برتر اکنون عضو تیم ملی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، بازیکن جوان و جویای نامی که از اوایل سال ۱۴۰۰ با حضور در تیم دلسوختگان اهل بیت(ع) قم در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت و آنقدر درخشید تا مورد توجه تیم لیگ برتری فردوس قرار گرفت، بعد از درخشش در لیگ برتر اکنون عضو تیم ملی ایران است.

این بازیکن مسعود عباسی است که با نبوغ بالا از نظر تکنیک، سرعت و هنرهای فردی در مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور یکی از مهره‌های کلیدی تیم فردوس قم بود و بارها هم در لیگ گلزنی کرد و هم سازنده گل بود، اکنون این بازیکن مزد تلاش و درخشش خود را با دعوت به تیم ملی گرفته است.

مسعود عباسی در مسابقات اخیر تیم ملی زیر ۲۳ سال کشورمان که به شرق آسیا رفت یکی از بازیکنان ملی‌پوش بود و حالا در اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران و در جمع شاگردان وحید شمسایی قرار دارد تا این تیم را در مسابقات ۲۰۲۲ فوتسال مقدماتی جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ایران در سال ۱۴۰۱ به منظور حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های قاره کهن از روز جمعه دوازدهم فروردین آغاز می‌شود و بازیکنانی از استان‌های قم، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، قزوین، مازندران و مرکزی در این اردو حضور دارند.

عباسی در حالی به تیم ملی دعوت شد که در بازی‌های فصل اخیر لیگ برتر باشگاه‌های کشور موفق به زدن ۱۸ گل برای تیم فردوس قم شد تا هم یکی از بازیکنان کلیدی در حفظ فردوس قم در لیگ برتر لقب بگیرد و هم به تیم ملی بزرگسالان ایران برای بازی‌های آسیایی پیش‌رو دعوت شود.

در واقع می‌توان عباسی را ستاره جدید فوتسال قم توصیف کرد، در شرایطی که در سال‌های اخیر بازیکن بزرگی همچون علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی و نفراتی همچون ابوالقاسم اروجی و علیرضا وفایی به عنوان نماینده‌های فوتسال قم در تیم ملی بوده‌اند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.