کد خبر : 218266
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 12:41
-

یک مربی خاص در قبال اعتراضات مکررش با لبخند داوران مواجه می‌شود!

یک مربی خاص در قبال اعتراضات مکررش با لبخند داوران مواجه می‌شود!

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: در لیگ برتر فوتسال بانوان می‌بینیم یک مربی خاص در تمام مسابقات چه در کنار زمین و چه در مصاحبه‌های بعد از مسابقه اعتراض مکرر داشته ولی با لبخند داور مواجه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: در لیگ برتر فوتسال بانوان می‌بینیم یک مربی خاص در تمام مسابقات چه در کنار زمین و چه در مصاحبه‌های بعد از مسابقه اعتراض مکرر داشته ولی با لبخند داور مواجه می‌شود.

منیژه زیبا  در ابتدا در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که بازی رده‌بندی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برگزار نشد، به این معنا است که تیم حفاری عنوان سوم مشترک را به دست آورده است؟ اظهارکرد: در این زمینه چیزی که ما از گفته‌ها استنباط کردیم، در این فصل مشترکا با تیم مس رفسنجان مقام سوم را به دست آوردیم.

وی در ادامه نیز گفت: با توجه به بودجه تیم و طبق قولی که به باشگاه داده بودیم که در جمع ۸ تیم راه یافته به سوپر لیگ خواهیم بود، رده ما در جدول در مقایسه با هزینه و سطح بازیکنان‌مان بسیار خوب است و امیدواریم که باشگاه در فصل بعد با تخصیص بودجه‌ای مناسب و حفظ کادر مربیگری تیم و نه با به کار گرفتن مجموعه ای از بازیکنان دو تیم‌ملی بزرگسالان و جوانان، بستر مناسبی برای قهرمانی تیم در فصل آینده فراهم آورد. البته از حرکت خوب باشگاه جهت تشکیل تیم امید با هدف پشتوانه‌سازی برای تیم بزرگسالان نیز نباید غافل شد.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری همچنین در واکنش به اظهارات خانم شریف سرمربی تیم نصر فردس درباره مصاحبه اخیر او پیرامون بررسی نوع قرارداد دو بازیکن این تیم، عنوان کرد: ‌در جواب سرمربی جوان و جویای نام تیم نصر هم باید بگویم اولا که من نه در فضای مجازی، بلکه با خبرگزاری معتبر ایسنا مصاحبه کردم و بر خلاف او که از حمایت رسانه‌ای قوی برخوردار است، به صورتی‌که حداقل در ۳ فصل گذشته هر هفته حداقل شاهد یک خبر و مصاحبه از او بودیم، مصاحبه من چون طرح سوال از فدراسیون بود و اصلا مخاطب ما باشگاه نصر نبود، توسط همان مافیای رسانه‌ای بایکوت شد و به جز یک پیج، هیچ رسانه و پیج فوتسالی ان مصاحبه را کار نکرد ولی از شگفتی‌های کار رسانه‌ای است که تمام رسانه‌های فوتسالی پاسخ مدیر عامل محترم باشگاه نصر و مصاحبه سرمربی این باشگاه را کار کردند که این همان نفوذی است که صحبت می‌شود.

وی معتقد است: ۳ فصل پیش همین نفوذ باعث شد که علی‌رغم نظر مخالف باشگاه‌های ملی‌حفاری و سایپا و نظر ممتنع باشگاه مس رفسنجان در اوج کرونا و وضعیت قرمز اهواز و تهران، فدراسیون بنا به پافشاری تیم مشهد که ۳ ماه تمرینات مستمر داشت، مسابقات پلی آف را در مردادماه برگزار کند، در حالی‌که تیم ما به دلیل دستور وزارت نفت مبنی بر تعطیل بودن کلیه مجموعه های ورزشی فقط با ۵ روز تمرین در مسابقات پلی‌آف حاضر شد.

زیبا بیان کرد: در همین مسابقه اخیرمان در دور برگشت با تیم نصر به بهانه خراب بودن اسکوبورد، خطاها را داور ۳ یادداشت می‌کرد و خیلی راحت با وجود بیش از ۸ خطای مشهود در نیمه دوم، فقط ۳ خطا ثبت شد و اعتراض مربی ما با بی‌احترامی داور ۳ و کلام بد او و کارت زرد داور مواجه شد ولی می‌بینیم یک مربی خاص در تمام مسابقات چه در کنار زمین و چه در مصاحبه‌های بعد از مسابقه اعتراض مکرر داشته ولی با لبخند داوران مواجه می‌شود.

وی تاکید کرد: ما نه ادعا کردیم که تیم نصر را شکست می‌دهیم و نه گفتیم که قهرمان هستیم. هر چند تمامی عناوینی که در این چند سال کسب کردیم خوشبختانه بدون حمایت‌های خاص بوده است. تنها سوال‌مان از فدراسیون در خصوص تاریخ قرارداد خانم آرزو صدقیانی بود. همین تیم نصر هم به قرارداد خانم فرشته کریمی اعتراض کرد ولی هی‌چوقت سرمربی و مدیر عامل محترم باشگاه پیکان عنوان نکردند که بیایید حرف‌مان را در عمل بزنیم.

سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: قابل توضیح است که من در طی این فصل کلا با این مصاحبه فقط ۳ بار مصاحبه کردم که اولین آن قبل از شروع فصل بود. همه این ۳ مورد هم در فضای مجازی نبوده، بلکه با خبرگزاری خوب ایسنا که امانتدار و پشتیبان ورزش بانوان استان است، بود. در حالی که مجموع مصاحبه‌های مربی نام برده در طی فصل به بهانه‌های مختلف که بیشتر آن‌ هم با هدف انتقاد از کادر مربیگری تیم‌ملی و با حمایت رسانه‌ای بوده، انجام شده است.

وی همچنین در خصوص پیش‌بینی‌اش از قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر، گفت: هر دو تیم از بازیکنان فوق‌العاده خوب و سطح بالایی در کنار امکانات عالی و مربیان جوان بهره‌مند هستند. البته فکر کنم معدل سنی پیکان جوان‌تر باشد و سبک فوتسال پیکان را بیشتر می‌پسندم. به نظرم اگر باشگاه پیکان از خانم اردلان در فصل‌های آینده باز حمایت کند، شاهد یک تیم رویایی، قوی و مدعی خواهیم بود. ضمن این‌که از تجربه بالای بازیکنان تیم نصر و این‌که چند سال است در تیم‌های مختلف ولی کنار هم بازی می‌کنند نیز نباید گذشت. برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم. به هر حال پیش‌بینی سخت هست اما امیدوارم در پایان مسابقه هر دو مربی از داوری رضایت داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: از بازیکنان فهیم، بی‌حاشیه، صبور و آرام تیم‌ ملی‌حفاری و کادر فنی واقعا عالی و همچنین دست راست و آچار فرانسه تیم‌مان خانم رضایی مسئول هماهنگی و تدارکات تیم و خانم سمیرا سلیمانی مسئول ورزش قهرمانی بانوان شرکت ملی‌حفاری نیز قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

داوران لیگ ایران اکثرا فاسد هستن.شک نکنین