کد خبر : 218442
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 12:26
-

شروع لیگ برتر منتظر تاریخ باشگاه های آسیا

شروع لیگ برتر منتظر تاریخ باشگاه های آسیا

رییس سازمان لیگ فوتسال گفت: با توجه به برگزار نشدن جام باشگاههای فوتسال آسیا تاریخ برگزاری لیگ برتر مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، رییس سازمان لیگ فوتسال گفت: با توجه به برگزار نشدن جام باشگاههای فوتسال آسیا تاریخ برگزاری لیگ برتر مشخص نیست.

آرش جابری  در مورد جلسه ای که با حضور اصولی رییس کمیته فوتسال و وحید شمسایی سرمربی تیم ملی و اعضای  کادر فنی برای زمانبندی شروع لیگ برتر برگزار شد، اظهار داشت: جلسه خوبی در مورد برگزاری شروع لیگ برترفوتسال در سال جدید، پایان لیگ و وضعیت لیگ‌های فوتسال برگزار شد که در نهایت به توافق کلی رسیدیم. تمام این مسائل باید در هیات رییسه سازمان لیگ مطرح و در نهایت تصویب شود. 

وی ادامه داد:  سازمان لیگ قرار بود بعد از بازی‌های جام باشگاههای آسیا، لیگ امسال را شروع کند اما با توجه به اینکه امارات از میزبانی جام باشگاه‌ها انصراف داده و این مسابقات به تعویق افتاده است،  باید صبر کنیم و ببینیم AFC تاریخ جام باشگاههای فوتسال را چه زمانی اعلام می کند. بعد از آن در مورد شروع لیگ تصمیم گیری می شود. 

رییس سازمان لیگ فوتسال عنوان کرد:  مشکل دیگری هم که وجود دارد این است که هنوز تکلیف دو تیم نهایی صعود کرده از لیگ یک به لیگ برتر مشخص نشده است. هنوز ۲ بازی از مرحله اول باقی مانده و مرحله دوم لیگ یک هم هنوز برگزار نشده است. با توجه به مشخص نشدن دو تیم صعود کننده از لیگ یک و تاریخ برگزاری جام باشگاهها، نمی توانیم تصمیمی در  مورد شروع لیگ برتر در سال جدید بگیریم.  البته کادر فنی درخواست کرده لیگ امسال را قبل از شروع جام باشگاه‌ها برگزار کنیم. 

جابری افزود: روز گذشته هم باشگاه خوب گیتی پسند درخواستی مبنی بر میزبانی جام باشگاههای آسیا را برای سازمان لیگ ارسال کرد که این درخواست به AFC ارسال شد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.