کد خبر : 218474
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 13:38
-

همواره برای کشورم آرزوی موفقیت و پیروزی دارم

هاشم‌زاده : اندونزی برای جام جهانی ۲۰۲۸ برنامه ریزی می کند / آنها در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته اند

هاشم‌زاده : اندونزی برای جام جهانی ۲۰۲۸ برنامه ریزی می کند / آنها در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته اند

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: فعلا قراردادم با تیم ملی اندونزی یکساله است اما طبق صحبت‌هایی که شده، با آن‌ها یک برنامه بلند مدت خواهم داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال اندونزی گفت: فعلا قراردادم با تیم ملی اندونزی یکساله است اما طبق صحبت‌هایی که شده، با آن‌ها یک برنامه بلند مدت خواهم داشت.

محمد هاشم‌زاده سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال اندونزی که نتایج خیلی خوبی با این تیم در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به دست آورده،  اظهار داشت: نتایجی که تا کنون در تیم ملی اندونزی کسب کردیم، بسیار راضی کننده است اما در ادامه کار سختی در پیش داریم. هدفمان صعود به جام ملت‌های آسیا است که باید جزو سه تیم اول قرار بگیریم. خدا به ما کمک کند تا بازی امروز را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم که همراه با سه تیم دیگر در این منطقه به مرحله بعد صعود کنیم. 

وی در خصوص پیشرفت فوتسال اندونزی بیان کرد: اندونزی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و بازیکنان اعتماد به نفس خوبی دارند. این تیم از لحاظ تاکتیکی بسیار پیشرفت کرده و یک برنامه بلند مدت با این تیم خواهم داشت. قرارداد من یک ساله است اما با صحبت‌هایی که شده، قرار است تا بعد از جام ملت‌های آسیا با این تیم باشم و بتوانیم این تیم را به اهداف خود برسانم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی در مورد خواسته فدراسیون فوتبال اندونزی از او گفت: اولین درخواست آن‌ها صعود به جام ملت‌های آسیا است و بعد از آن هدفشان در سال ۲۰۲۴ این است که جزو هشت تیم برتر آسیا قرار بگیرند. هدف بعدی آن‌ها نیز صعود به جام جهانی در سال ۲۰۲۸ است که از الان ترسیم شده و طبق آن برنامه‌ریزی می‌شود. 

هاشم‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد با ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا همگروه شود یا نه، گفت: اصلا به آن مرحله فکر نمی‌کنم و هدفم فعلا صعود به جام ملت‌ها است. شرایط ایران با ما خیلی فرق می‌کند. ایران بهترین تیم آسیا است و ایران برای من همیشه ایران است و همواره برای کشورم آرزوی موفقیت و پیروزی دارم. 

 تیم ملی فوتسال اندونزی در مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در گروه A منطقه آ. سه‌. آن با تیم‌های تایلند، برونئی، مالزی و کامبوج همگروه است و تا کنون توانسته برونئی و مالزی را از پیش رو بردارد. این تیم همراه با هاشم‌زاده توانست دست به کار بزرگی بزند و تایلند را با نتیجه دو بر دو متوقف کند.

این تیم هم‌اکنون با ۷ امتیاز و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به تایلند در رده دوم قرار دارد و در آخرین دیدار خود باید به مصاف کامبوج برود. دو تیم برتر این گروه جواز حضور در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۲ را بدست خواهند آورد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.