کد خبر : 218425
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 فروردین 1401 - 9:38
-

پیروزی عراق مقابل امارات در گام اول/ناظم‌الشریعه: زمان کمی برای آماده سازی داشتیم

پیروزی عراق مقابل امارات در گام اول/ناظم‌الشریعه: زمان کمی برای آماده سازی داشتیم

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق گفت: در حالی که زمان کمی برای آماده کردن تیم داشتیم، توانستیم با پیروزی برابر امارات گام بلندی برداریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شاگردان سیدمحمد ناظم‌الشریعه در تیم ملی فوتسال عراق بامداد چهارشنبه در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا به مصاف تیم ملی امارات رفتند و توانستند با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دهند. 

ناظم‌الشریعه که پیش از این هدایت تیم ملی فوتسال کشورمان را برعهده داشت، در خصوص اولین پیروزی خود با تیم عراق اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در اولین دیدار رسمی خود پیروز شویم. ما از وقتی هدایت تیم عراق را بر عهده گرفتیم، زمان کمی در اختیار داشتیم تا بتوانیم تیم را آماده کنیم. 

وی افزود: عراق در دور قبلی نتوانسته بود به مسابقات قهرمانی آسیا صعود کند و در دور قبلی نیز از همین امارات شکست خورده بود. 

ناظم‌الشریعه: زمان کمی برای آماده کردن تیم‌ ملی فوتسال عراق داشتیم

سرمربی تیم ملی عراق بیان کرد: آماده‌سازی را از نو شروع کردیم و واقعا زمان نداشتیم و مجبور بودیم یک اردوی ۲۵ روزه داشته باشیم و در این مدت چند دیدار دوستانه نیز انجام دادیم. البته هنوز هم ملی‌پوشان فوتسال عراق از نظر بدنی آماده نیستند. 

ناظم‌الشریعه گفت: بیشتر سعی کردیم نتیجه‌گرا باشیم. کار زیادی در این تیم داریم. موضوع مهم در این تیم آن است که بازیکنان انگیزه بسیار بالایی دارند. 

وی عنوان کرد: کار برای ما سخت است اما خدا را شکر با پیروزی آغاز کردیم و گام اول را محکم برداشتیم. برنامه مناسب‌تری نسبت به امارات داشتیم. البته این تیم در این مدت پیشرفت زیادی کرده است. 

سرمربی عراق اظهار داشت: البته هنوز چیزی تمام نشده است. دیدار امارات و بحرین که فردا برگزار می‌شود، تعیین کننده است. 

وی در مورد شرایط تیمش گفت: متاسفانه کاپیتان خود را به دلیل شکستگی زانو از دست دادیم. یکی دیگر از بازیکنان خوبمان نیز در این دیدار مصدوم شد تا این ۲ نفر را برای بازی بعدی نداشته باشیم.

تیم ملی عراق روز پنجشنبه در دومین دیدار خود به مصاف بحرین خواهد رفت. 

ناظم‌الشریعه: زمان کمی برای آماده کردن تیم‌ ملی فوتسال عراق داشتیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.