کد خبر : 218551
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 22:31
-

فولاد زرند چگونه متحول شد و به آرامش رسید؟

فولاد زرند چگونه متحول شد و به آرامش رسید؟

در شهر جدید فوتسالی کشور، نقش مدیرعامل باشگاه زرندی‌ها را در فرار این تیم از بحران ابتدای فصل به سوی آرامش، کلیدی قلمداد می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در فصلی که سه تیم کرمانی برای صعود به لیگ‌برتر فوتسال کشور تلاش می‌کردند تا پس از سال‌ها استان هشت را صاحب نماینده‌ای در سطح یک فوتسال کشور کنند، شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد فولاد زرند به دور از هیاهوی رسانه‌ای و حواشی‌ رایج در فوتسال ایران، در لیگ یک کشور خوش بدرخشد و چراغ خاموش مسیر خود را طی کند و راهی رقابت‌های لیگ‌برتر شود اما فولادی‌ها دست به کار بزرگی زدند و طلسم حضور استان کرمان در لیگ‌برتر کشور را شکستند. 

 

معمولا همه‌ی تیم‌هایی که به لیگ‌برتر راه پیدا می‌کنند بدون شک در ابتدا با چالش‌هایی روبرو خواهند شد که اگر به درستی مدیریت نشوند تا پایان فصل گریبان مجموعه‌شان را خواهد گرفت. فولادی‌ها نیز از این قاعده مستثنی نبودند و در اولین فصل حضور در لیگ‌برتر از انتخاب سرمربی تا جذب بازیکنان مدنظر و مهیا کردن شرایط میزبانی، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند.  

 

مشکلاتی که تا هفته هفتم گریبان این تیم را گرفته بود و نگرانی هواداران را به اوج خود رسانده بود. شاید خوش‌بین‌ترین هوادار فولاد هم فکرش را نمی‌کرد که پس از هفته هفتم لیگ و با تغییرات مدیریتی در این باشگاه، موتور شاگردان کردی روشن شود و قلق بازی مقابل بزرگان فوتسال ایران دستشان بیاید. 

 

با حضور مهدی ماهر به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه و جذب نفراتی همچون رضا امانی و امین نصرالله‌زاده، خیلی زود فولادی‌ها خود را از قعر جدول کندند و پیشروی  را برای رسیدن به جایگاه‌ بهتر آغاز کردند. 

 

آرامشی که ماهر پس از جلسات متعدد با کادرفنی و بازیکنان بر تیم حاکم کرد تا پایان فصل همراه این تیم بود. پس از آنکه فولادی‌ها فشار سقوط را از روی خود برداشتند، ماموریت جدیدی را برای خود تعیین کردند و آن هم ارتقا جایگاه در جدول بود. آنها به خوبی ماموریت جدید را هم پشت سر گذاشتند و با قرارگیری در رتبه ششم جدول علاوه بر اینکه خود را به عنوان پدیده لیگ معرفی کردند، نوید ظهور قطب جدیدی در فوتسال کشور را دادند. 

 

اگر چه فصل گذشته با تمامی فراز و نشیب‌هایش برای فولاد به پایان رسید اما در فصل پیش‌رو بقا به تنهایی، هواداران و فوتسال دوستان استان کرمان را راضی نخواهد کرد و آنها انتظار دارند با تجربه‌ای که فولاد زرند از اولین فصل حضورش در لیگ برتر بدست آورده است، شرایط متفاوتی را برای خود رقم بزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.