کد خبر : 218687
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 فروردین 1401 - 11:39
-

شیربیگی:۱۴۰۰ بدترین سال ورزشی‎‌ام بود/ امسال هدفم روی خانم گلی نیست

شیربیگی:۱۴۰۰ بدترین سال ورزشی‎‌ام بود/ امسال هدفم روی خانم گلی نیست

خانم گل فوتسال آسیا، سال ۱۴۰۰ را یکی از بدترین دوران ورزشی خود خواند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سارا شیربیگی با بیان اینکه سال گذشته سال خوبی را پشت سر نگذاشتم، اظهار کرد: باتوجه به آسیب دیدگی قدیمی که داشتم، سال گذشته مجددا جراحی کردم و چندماهی بهبودی ام طول کشید.

وی با بیان اینکه در این سال تیمم نیز در لیگ برتر زیاد موفق نبود، ادامه داد: در کل سال گذشته، چندان سال جالبی برایم نبود و می شود گفت که بدترین سال ورزشی ام را گذراندم.

این فوتسالیست کرمانشاهی در تشریح وضعیت تیم ملی فوتسال بانوان در سال گذشته هم گفت: اینکه پس از دو سال دوباره تیم ملی تشکیل شد اتفاق خوبی بود، اما بعد از انتخاب سرمربی حواشی بوجود آمد.

وی تصریح کرد: پس از تشکیل تیم ملی، به تورنمنت بین المللی منطقه آسیای مرکزی – جام کافا- اعزام شدیم که درآنجا بازهم با نشان دادن توان فوتسال بانوان ایران به مقام قهرمانی رسیدیم.  

دارنده شش عنوان خانم گلی فوتسال ایران که این روزها در تیم لیگ برتری نصر فردیس کرج توپ می زند، در خصوص رسیدن به هفتمین عنوان خانم گلی فوتسال ایران، گفت: امسال بیشتر از یک نیم فصل در لیگ نبودم و به ۱۰۰ درصد آمادگی ام هم نرسیده بودم، بنابراین در جایگاه دوم و سوم جدول گلزنان این فصل هستم.

وی ادامه داد: امسال هدفم روی خانم گلی نیست، چراکه با  شرایطی که سال گذشته پشت سرگذاشتم، روی خانم گلی کمتر تمرکز دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.