کد خبر : 218767
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 فروردین 1401 - 10:38
-

شمس: اصولی وقت نمی‌گذارد؛ انتظار دارید میزبان جام جهانی باشیم؟/ جامعه فوتسال عزیزی خادم را نمی‌بخشد/مقصر اصلی اتفاقات مشهد تشویق و به قرقیزستان اعزام شد

شمس: اصولی وقت نمی‌گذارد؛ انتظار دارید میزبان جام جهانی باشیم؟/ جامعه فوتسال عزیزی خادم را نمی‌بخشد/مقصر اصلی اتفاقات مشهد تشویق و به قرقیزستان اعزام شد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران، رئیس فعلی کمیته فوتسال را مقصر اصلی حوادث تلخ حاشیه دیدار ایران و لبنان دانست و از سفرهای او انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین شمس درباره وضعیت پیشنهاد ایران برای میزبانی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ اظهار داشت: هیچ اراده‌ای برای میزبانی وجود نداشت و اصلاً پیگیری نکردند. قاره‌های آمریکا و آفریقا تاکنون میزبان جام جهانی نبوده‌اند و احتمالاً بازی‌ها در آمریکا یا مراکش برگزار می‌شود. عزیزی خادم در لیتوانی دید میزبانی جام جهانی فوتسال چه عظمتی دارد و چه سودی نصیب کشور میزبان می‌کند.

اصولی ۵ دقیقه هم برای فوتسال وقت نمی‌گذارد؛ انتظار دارید میزبان جام جهانی باشیم؟
وی با بیان اینکه عزیزی خادم به اصولی اعلام کرد میزبانی جام جهانی را پیگیری کند، گفت: رئیس جدید کمیته فوتسال حتی پنج دقیقه هم برای فوتسال وقت نمی‌گذارد و فقط به سفر می‌رود. وقتی او پنج دقیقه برای فوتسال وقت نمی‌گذارد، انتظار دارید جام جهانی را در ایران برگزار کنیم؟ او برای دیدار دوستانه به ایتالیا رفت و الان در قرقیزستان است. این سفر، پاداش اقدامات اصولی در دیدار ایران – لبنان بود!

مقصر اصلی اتفاقات مشهد تشویق و به قرقیزستان اعزام شد
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال عنوان کرد: رئیس جمهور، وزیر کشور و دادستان کل کشور اعلام کردند مسببان حوادث ورزشگاه امام رضا (ع) باید به شدیدترین وجه مجازات شوند. مقصر اصلی اتفاقات که آبروی ایران را در دنیا برد،‌ تشویق و به قرقیزستان اعزام شد. جامعه فوتسال، عزیزی خادم را به‌خاطر انتخاب مهرداد سراجی و سپس اصولی را به‌عنوان رئیس کمیته فوتسال هیچ‌وقت نمی‌بخشند.

اصولی از دو سمت خود عزل نشود، کسی به وزیر کشور و دادستان کل کشور اعتماد نمی‌کند
شمس با اشاره به لزوم برکناری رئیس کمیته فوتسال تصریح کرد: اصولی دیدار ایران – لبنان را برای خودشیرینی به مشهد منتقل کرد و آن افتضاح را به بار آورد. اگر اصولی از سمت خود در هیئت فوتبال خراسان رضوی و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اخراج نشود، دیگر کسی به وزیر کشور و دادستان کل کشور اعتماد نمی‌کند. همه عامل اصلی آن اتفاقات را پیدا کرده‌اند، اما او را به‌عنوان پاداش به قرقیزستان فرستادند.

پایم را در فدراسیون فوتبال نمی‌گذارم
وی در پاسخ به این پرسش که آیا به فعالیت خود در فدراسیون فوتبال پایان داده است یا خیر، یادآور شد: به هیچ عنوان پایم را در فدراسیون فوتبال نمی‌گذارم. پنج، شش ماه به‌عنوان مشاور رئیس و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال فعالیت کردم و از فدراسیون طلب دارم. اگر این مبلغ را پرداخت نکنند، به کمیته‌های انضباطی و اخلاق شکایت می‌کنم. از میرشاد ماجدی توقع دارم این مبلغ را پرداخت کند.

صانعی قهرمانی کافا و نایب قهرمانی تورنمنت تایلند را آورد؛ یک ریال هم به او پرداخت نکردند
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با آرزوی موفقیت برای این تیم گفت: برای اصولی سفر خوبی را آرزو می‌کنم! امیدوارم به او خوش بگذرد و برای خانواده‌اش سوغاتی بیاورد! صانعی این‌همه زحمت کشید، اما یک ریال هم دریافتی نداشت و عطای کار را به لقایش بخشید. او تیم فوتسال زیر ۱۹ سال را قهرمان تورنمنت کافا و نایب قهرمان تورنمنت تایلند کرد، اما یک ریال هم بابت این زحمات پرداخت نکردند.

شمس با بیان اینکه رئیس کمیته فوتسال هیچ تماسی با علی صانعی نگرفت تا وضعیت تیم زیر ۱۹ سال را جویا شود،‌ اظهار داشت: اصولی بابت صعود ایران به بازی فینال تبریک هم نگفت؛ پرداخت پاداش به کنار. مالدیو حریف دشواری برای ایران است و اصولی به قرقیزستان رفت تا حقی از تیم ملی ایران ضایع نشود!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد دوشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

اصولى باید همین امروز اخراج بشود تا فوتسال نجات پیدا کند با ماندن اصولى فوتسال ایران تا سال آینده بطور کامل نابود میشود
الان با تیم اصلى خودمان رفتیم با تیم هاى درجه ٣ و ۴ آسیا بازى مى کنیم که چه اتفاقى بیافتد؟؟ باید با تیم هاى برزیل و اسپانیا و پرتقال بازى کنیم تا رشد کنیم

ناشناس دوشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

عجب نامردی هست تو ، زیر آب همه رو میزنی که خودت باشی ، کم کم نوبت وحیده

ناشناس دوشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

واقعا سرعت تغییر مواضع آقای شمس بی نظیره

ناشناس دوشنبه , ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

شما که مشاور ایشون بودید