کد خبر : 218837
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 - 8:34
-

عراقی زاده: منتظریم تا ۲۵ فروردین وضعیت جام باشگاه های آسیا مشخص شود/ بازی ها لغو هم شود تیم را قدرتمند می بندیم

عراقی زاده: منتظریم تا ۲۵ فروردین وضعیت جام باشگاه های آسیا مشخص شود/ بازی ها لغو هم شود تیم را قدرتمند می بندیم

قائم مقام باشگاه گیتی پسند سیاست های این باشگاه در صورت لغو جام باشگاه های آسیا را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسنددر مورد شایعه لغو جام باشگاه های آسیا گفت: ما هم این شایعه را شنیدیم اما منتظریم تا ۲۵ فروردین روز قرعه کشی این بازی ها فرا برسد و ببینیم چه اتفاقی می فاتد.طبیعتا رقم خوردن این اتفاق به سود فوتسال آسیا و به خصوص ایران نیست.

عراقی زاده در مورد وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه در صورت لغو جام باشگاه ها گفت: این اتفاق تاثیری در نقل و انتقالات ما ندارد. ما یک لیگ بسیار دشوار داریم و تیم های خوبی مثل مس سونگون،سن ایچ ،کراپ و … بسیار قدرتمند هستند و برای کسب قهرمانی مجدد باید تیم خود را قدرتمند روانه لیگ برتر کنیم.

قائم مقام گیتی پسند در مورد زمان شروع تمرینات تیم خاطرنشان کرد: فعلا تمرکز خود را معطوف به نقل و انتقالات کردیم و منتظر تصمیم سازمان لیگ در مورد زمان شروع لیگ برتر هستیم. سازمان لیگ هم منتظر است تا وضعیت جام باشگاه ها مشخص شود و هر زمان که زمان شروع لیگ مشخص شود ما هم در مورد شروع تمرینات و اردوی آماده سازی تصمیم گیری می کنیم.

وی در مورد روند جذب بازیکن در این تیم اذعان داشت: قرارداد کادرفنی تمدید شد و طبق لیست آقای کشاور در حال جذب و تمدید قرارداد هستیم و فعلا قرارداد چند بازیکن تمدید شده و منتظریم تیم ملی از مسابقات آسیایی برگردد و با ملی پوشان خود هم مذاکره کنیم.فعلا علی مروتی را هم جذب کردیم و طبق لیست سرمربی تیم جلو می رویم.

مصاحبه از : سید حامد اردهالی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.