کد خبر : 218842
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 - 11:32
-

هر دو تیم به اندازه یکسان شانس قهرمانی دارند

عطابخش: در فوتسال مردان، تنش‌ها و اعتراضات فراوانی وجود دارد/ آمادگی پخش مستقیم دیدار فینال را داریم

عطابخش: در فوتسال مردان، تنش‌ها و اعتراضات فراوانی وجود دارد/ آمادگی پخش مستقیم دیدار فینال را داریم

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران از اقدامات برای پخش‌ زنده فینال لیگ‌برتر فوتسال زنان می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان تهران از اقدامات برای پخش‌ زنده فینال لیگ‌برتر فوتسال زنان می‌گوید.

فرشته کریمی در آستانه پیوستن به تیم فوتسال پیکان بود اما این اتفاق رخ نداد؛ دلیلش چه بود؟

فقط یک دیدار در لیگ‌برتر باقی‌مانده و فرشته کریمی به این فصل لیگ‌برتر نمی‌رسد. کریمی پس از اینکه بازی در لیگ کویت را تجربه کرد و زمان بازگشت وی به ایران با زمان پنجره نقل و انتقالاتی لیگ‌برتر فوتسال زنان ایران ۲۵ روز اختلاف داشت و از نظر قانونی نتوانستیم قرارداد وی را ثبت کنیم. فصل آینده نیز ممکن است هزاران اتفاق بیفتد؛ باید منتظر بمانیم تا سال جدید از سر برسد.

تیم فوتسال زنان پیکان در فینال لیگ‌برتر به‌دنبال قهرمانی است، چه‌اندازه شانس قهرمانی برای تیم خود قائل هستید؟

هر دو تیم پیکان و نصر فردیس که در فینال لیگ‌برتر فوتسال زنان حضور دارند، شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل داده‌اند؛ بازی جذابی میان آن‌ها برگزار می‌شود و هر دو تیم به اندازه یکسان شانس قهرمانی دارند. امیدوارم هر تیمی لایق قهرمانی است به قهرمانی برسد. هرچند فارغ از رقابت، اعضای این دو تیم با یکدیگر رفاقت دارند و به‌دور از تنش، اخلاق‌مدارانه و همراه با آرامش، دیدار رفت را برگزار کردند. در فوتسال مردان، تنش‌ها و اعتراضات فراوانی وجود دارد؛ اما زنان سرزمینمان با فرهنگ‌اند و نمونه‌اش این دو تیم هستند.

از آنجا که دیدار رفت فینال لیگ‌برتر زنان با وجود پیگیری‌ها به‌صورت زنده پخش نشد، می‌توان امیدوار بود این اتفاق در بازی برگشت رخ دهد؟ باشگاه پیکان برای پخش‌زنده آمادگی دارد؟

با درخواستی که جامعه فوتسال داشت، سعی کردیم بازی رفت فینال لیگ‌برتر را به‌صورت زنده پخش کنیم. با توجه به اینکه بسکتبال و والیبال زنان، به‌صورت زنده پخش می‌شود انتظار می‌رفت که فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان نیز پخش شود. ما هم این درخواست را اجابت و برای انجامش اقدام کردیم؛ اما از آنجا که نامه‌نگاری‌های لازم انجام نشده بود، با این اقدام توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ممانعت شد. برای پخش مستقیم دیدار برگشت با وجود میزبان بودن تیم رقیب، صحبت‌ها و نامه‌نگاری‌ها با فدراسیون فوتبال انجام شده و امیدواریم هر آنچه که صلاح است، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان انجام دهند؛ ما نیز مطیع دستورات هستیم. آمادگی پخش مستقیم دیدار را داریم و امیدواریم اتفاقی بیفتد که به صلاح ورزش کشور باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.