کد خبر : 219016
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 فروردین 1401 - 20:56
-

انتظار فوتسالی‌ها از نایب رییس بانوان فدراسیون

انتظار فوتسالی‌ها از نایب رییس بانوان فدراسیون

دروازه بان تیم فوتسال بانوان نصر فردیس گفت: انتظار داریم نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال با حضور در سالن مسابقات از فوتسالی ها هم حمایت کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فرزانه توسلی با اشاره به غیبت شهره موسوی نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال در بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: خانم موسوی در ۲ بازی دوستانه تیم ملی مقابل روسیه در اواخر سال گذشته که میزبان هم بودیم، به سالن نیامد. انتظار داریم که او با حضور در سالن مسابقات از نزدیک شاهد زحمات بازیکنان باشد. امیدواریم، نایب رییس بانوان فدراسیون در بازی برگشت به سالن مسابقات بیاید.

وی در خصوص بازی رفت فینال لیگ برتر افزود: تماشاگران مسابقه خوبی را دیدند و لذت بردند. پیکان در نیمه اول و تیم ما در نیمه دوم بازی خوبی ارائه کردند و نتیجه مساوی یک – یک بنظرم عادلانه بود. تیم نصر در نیمه اول عملکرد خوبی نداشت اما در نیمه دوم بهتر بود و مزد آن را گرفت و باخت یک بر صفر را جبران کرد. امیدوارم در بازی برگشت در زمین خودمان قهرمان شویم.

بازیکن تیم نصر فردیس در خصوص طولانی شدن لیگ برتر فوتسال گفت: مسابقات خوب و پویایی در لیگ داشتیم، اما وقفه در لیگ بخاطر بازیهای تیم ملی باعث طولانی شدن رقابت ها شد و همین موضوع تیم ها و بازیکنان را خسته کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.