کد خبر : 219013
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 فروردین 1401 - 20:49
-

سرمربی نصر: برای فینال فوتسال، عادت‌ها را تغییر دادیم

سرمربی نصر: برای فینال فوتسال، عادت‌ها را تغییر دادیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان نصر فردیس گفت: برای حضور در مسابقات فینال لیگ پس از افطار، بازیکنان را به شرایط جدید عادت دادیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فاطمه شریف درباره زمان برگزاری مسابقات فینال لیگ فوتسال بانوان پس از افطار گفت: پارسال هم در سه هفته پایانی مسابقات تجربه بازی پس از افطار را داشتیم، شرایط سختی است و علاوه بر هماهنگی سالن باید تغذیه، خواب و تمرین بازیکنان را هم تغییر دهیم تا به شرایط جدید عادت کنند.

وی در خصوص لیگ برتر فوتسال بانوان در این فصل افزود: لیگی خوبی داشتیم که در ۲ گروه پیگیری شد. ما در گروهمان با کسب عنوان اول راهی دور دوم شدیم. در واقع چهار تیم مدعی گروه دوم راهی مرحله بعد مسابقات شدند، اما اگر از فصل جدید مسابقات در یک گروه برگزار شود، کیفیت لیگ هم بهتر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نصر فردیس با اشاره به بازی رفت فینال لیگ گفت: نام فینال حساسیت های خاص خود را دارد، هر دو تیم در مسابقه اول بسیار خوب بازی کردند و بار دیگر نشان دادند که فوتسال بانوان استعدادهای زیادی دارد که نیازمند رسیدگی بیشتر است.

وی افزود: در نیمه اول دور رفت فینال بازی خوبی نکردیم، در مقابل پیکان تیم بهتری بود، اما در نیمه دوم موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و با تغییر برنامه مزد آن را هم گرفتیم و به گل تساوی رسیدیم. می توانستیم، گل های بیشتری بزنیم، اما دروازه بان تیم پیکان عملکرد خوبی داشت و مانع گلزی بیشتر تیم ما شد.

شریف در خصوص سالن شرایط سالن غدیر تهران میزبان مسابقه رفت فینال گفت: با توجه به اینکه مسابقات پس از افطار برگزار می شود، سالن باید نور کافی داشته باشد، اما نور سالن مسابقه در بازی رفت خوب نبود و در زمان هایی از مسابقه خاموش و روشن می شد. این موضوع روی کیفیت پاس ها و کنترل بازیکنان تاثیر منفی داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.