کد خبر : 219010
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 فروردین 1401 - 20:45
-

سرمربی پیکان: دوست نداشتیم، لیگ فوتسال طولانی شود

سرمربی پیکان: دوست نداشتیم، لیگ فوتسال طولانی شود

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان تهران گفت: لیگ‌برتر فوتسال بانوان به جای فروردین۱۴۰۱، باید در سال گذشته به پایان می‌رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، نیلوفر اردلان درباره زمان برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: دوست نداشتیم ادامه فصل قبل لیگ، امسال برگزار شود، لیگ باید در کوران مسابقات به پایان می‌رسید، اما برگزاری فینال مسابقات پس از افطار در ماه رمضان طبیعی است و تلاش کردیم، تمرین تیم را در همان ساعت برگزاری مسابقات برنامه ریزی کنیم. 

 

وی افزود: برای بازی برگشت فینال لیگ برتر روی نقاط ضعف تیم کار کردیم تا بازی خوبی ارائه دهیم. حساسیت بازی نهایی زیاد است و بر عملکرد تیم‌ها تاثیر دارد. 

 

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان با اشاره به تساوی در بازی رفت فینال گفت: تیم ما و نصر فردیس در مسابقه اول فینال بدون ترس از نام حریف بازی کردند. تلاش کردیم، در زمین خودمان گل نخوریم، اما این طور نشد. هنوز یک بازی کامل فرصت داریم تا جبران کنیم.  

 

وی در خصوص گلزنی فاطمه اعتدادی گلزن تیم پیکان در بازی رفت فینال افزود: اعتدادی با مصدومیت در مسابقه رفت فینال حاضر شد و با تمام وجود برای پیکان بازی کرد.  

 

مسابقه رفت فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان بین تیم‌های پیکان و نصر فردیس در تهران با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید و بازی برگشت فردا به میزبانی نصر فردیس در کرج برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.