کد خبر : 218965
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 فروردین 1401 - 10:56
-

گلایه سرپرست پیکان از سازمان لیگ: بر اساس چه قانونی میزبانی را عوض کردید؟

گلایه سرپرست پیکان از سازمان لیگ: بر اساس چه قانونی میزبانی را عوض کردید؟

سرپرست تیم فوتسال بانوان پیکان در آستانه دیدار برگشت فینال از اقدامات سازمان لیگ گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شیرین احمدی در مورد دیدار فینال لیگ‌برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: تیم ما شرایط خیلی خوبی از نظر فنی برای رسیدن به دیدار برگشت فینال دارد. تمرینات خوبی را زیر نظر خانم اردلان پشت‌سر گذاشته‌ایم و تلاش می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن در مسابقه برگشت حاضر شویم و انشاالله بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. ما از نظر فنی هیچ مشکلی نداریم اما مساله‌ای که ذهن‌مان را درگیر کرده برخی تبعیض‌هایی است که سازمان لیگ فوتسال میان دو فینالیست قائل می‌شود. 

 

سرپرست تیم فوتسال بانوان پیکان افزود: تیم ما در دور گروهی مسابقات با اقتدار کامل ظاهر شد و توانست در گروهی که همین تیم نصر فردیس در آن حضور داشت، به عنوان صدرنشین به دور بعدی صعود کند. ما در دور گروهی بالاتر از نصر فردیس بودیم و اگر قرار بود شانسی درباره میزبانی بازی فینال به تیمی بدهند، این شانس باید به تیم پیکان داده می‌شد. 

 

 وی تصریح کرد: متاسفانه مسئولان در سازمان لیگ فوتسال با اعلام اینکه نصرفردیس گل‌های زده بیشتری در بازی‌های گذشته نسبت به پیکان داشته، میزبانی بازی برگشت فینال که آخرین بازی فصل است را به تیم نصرفردیس اعطا کردند که نمی‌دانم چرا و بر اساس چه قانونی این عمل را انجام دادند. ما خواهان شفاف سازی سازمان لیگ فوتسال در این خصوص هستیم. این که بر اساس تعداد گل زده میزبان های رفت و برگشت فینال تعیین شود، در کجای آیین نامه مسابقات آمده است؟‌ 

 

احمدی گفت: اینکه بدون قرعه‌کشی و بدون هیچ دلیل خاصی میزبانی بازی برگشت فینال را به نصر فردیس بدهند، برای ما عجیب است. متاسفانه وقتی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد، جز ناراحتی چیزی برایمان ندارد. از سوی دیگر چنین تبعیض‌هایی ما را برای بازی برگشت نگران می‌کند. نگرانی از این بابت که نکند باید غیر از مسائل فنی و فوتسالی توجه مان را به موضوع بیرون از زمین هم معطوف کنیم که اگر اینطور باشد، برای فوتسال کشور اتفاق بدی رخ داده است. 

 

سرپرست تیم فوتسال بانوان پیکان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتسال نباید باشگاه‌های بزرگ را از تیمداری در این رشته دلسرد کنند، اظهار داشت: پیکان جزو باشگاه‌های ریشه‌دار و بزرگ ایران است. وقتی چنین باشگاهی در رشته‌ای که خودش مشکلات و حواشی زیادی دارد، سرمایه‌گذاری می‌کند نشان از علاقه مدیران این باشگاه و همچنین مدیران گروه صنعتی ایران‌خودرو به حمایت از ورزش زنان دارد اما چنین رفتارهایی مدیران باشگاه را دلسرد می‌کند. ما باید کاری کنیم که باشگاه‌های بزرگ دیگر هم در فوتسال زنان سرمایه‌گذاری کنند اما متاسفانه در این رشته مظلوم کاری می‌کنیم که همین باشگاه‌های اندکی که حضور دارند هم برای سال‌های بعد دوری کنند. 

 

احمدی افزود: باشگاه پیکان جز برقراری عدالت از مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین سازمان لیگ فوتسال چیز دیگری نمی‌خواهد. برای ما بحث میزبانی شبهه برانگیز بود و خواهان آن هستیم تا شفاف سازی شود و دلیل اعطای میزبانی بازی برگشت به نصر فردیس را به طور دقیق بدانیم. باشگاه پیکان به طور رسمی و کتبی از فدراسیون فوتبال خواسته تا ناظران ویژه کمیته داوران، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی در روز برگزاری فینال در سالن حضور داشته باشند. 

 

وی افزود: امیدواریم این عزیزان در محل برگزاری بازی حضور پیدا کنند تا به طور دقیق اتفاقات داوری و همچنین حواشی را رصد کنند تا همه از برگزاری یک بازی جوانمردانه و پاک لذت ببریم. هیچ کدام از ما جز عدالت چیز دیگری نمی‌خواهیم و انشاالله در نهایت هم جام قهرمانی با عدالت و انصاف به تیم برنده اهدا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.