کد خبر : 219077
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1401 - 11:25
-

آتش‌بازی شبانه و جشن قهرمانی باشکوه زنانه

آتش‌بازی شبانه و جشن قهرمانی باشکوه زنانه

تیم فوتسال زنان پیکان با عبور از مسیری پر پیچ و خم توانست جام قهرمانی لیگ هفدهم را لمس کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شاید از ابتدای آغاز لیگ هفدهم فوتسال زنان، پیکان که اولین سال حضورش را تجربه می‌کرد نامش به عنوان یک مدعی مطرح بود اما حضور تیم‌های پرستاره‌ای چون نصر فردیس کرج، پالایش نفت آبادان، ملی‌حفاری اهواز و مس رفسنجان باعث شده بود تا بسیاری چندان برای پیکان شانس قهرمانی قائل نباشند.

اما شاگردان نیلوفر اردلان با عبور از گروه مرگ به عنوان صدرنشین توانستند به مرحله‌ی حذفی صعود کنند و دیدارهای حذفی را هم مقتدرانه یک به یک پشت سر گذاشتند تا سرانجام در مسابقه‌ی فینال به تیم همگروهی خود برخورد کنند که آن مرحله یک برد و یک شکست برابر حریف کرجی به دست آورده بودند.

شب گذشته زنان فوتسال پیکان با ارائه یک نمایش تهاجمی و در شب فرصت‌سوزی بازیکنان این تیم برای رسیدن به گل‌های بیشتر، با یک گل مقابل نصر فردیس کرج به برتری رسیدند تا نام خودروسازان به عنوان قهرمان لیگ هفدهم فوتسال زنان به ثبت برسد.

بعد از اتمام مسابقه، مراسم جشن قهرمانی با حضور چهره‌هایی چون آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال و شهرزاد نصیری مسئول کمیته زنان سازمان لیگ فوتسال برگزار شد و جام قهرمانی به سپیده زرین‌راد کاپیتان باتجربه‌ی خودروسازان اهدا شد تا او جام را بالای سر ببرد.

همزمان با بالا بردن جام قهرمانی توسط زرین‌راد، نورافشانی جالب‌توجهی در سالن سرحدآباد کرج انجام شد و سپس دیگر بازیکنان پیکان جام را در دست گرفتند و جشن قهرمانی باشکوهی برای زنان فوتسال پیکان به عنوان قهرمان هفدهمین دوره‌ی لیگ برتر فوتسال زنان برگزار شد و تا بامداد امروز (شنبه) شاگردان اردلان با پایکوبی در خانه‌ی حریف، ضیافت جشن قهرمانی خود را به پایان رساندند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.