کد خبر : 219172
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 13:13
-

اردلان ؛ از حسرت قهرمانی آسیا تا قهرمانی با پیکان

اردلان ؛ از حسرت قهرمانی آسیا تا قهرمانی با پیکان

سرمربی تیم پیکان تهران ، با نشر مطلبی از قهرمانی تیم تازه تاسیس تهرانی در لیگ برتر فوتسال گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سرمربی تیم پیکان تهران ، با نشر مطلبی از قهرمانی تیم تازه تاسیس تهرانی در لیگ برتر فوتسال گفت.

روزی که اجباراً کاپیتانی تیم ملی و لمس قهرمانی آسیا در لباس ملی رو از دست دادم، به خودم قول دادم که در مسیری قرار بگیرم که بتونم این قهرمانی رو در کسوت سرمربی تجربه کنم.
رسیدن به نیمکت ملی مشقت زیادی داره و مسیر یک‌شبه نیست، بعد نایب قهرمانی با سایپا همه‌ی تلاشم امسال این بود که با پیکان روی سکوی قهرمانی لیگ بریم و طبقه‌ی اول آرزوهای دوران مربیگریم رو بسازم.
هنوزم باید کسب تجربه کنم و دانش خودم رو بالا ببرم تا بالاخره یک روزی به نیمکت ملی برسم و به رویای چندین و چند ساله‌ خودم رنگ واقعیت ببخشم.

وقتی شروع فصل اینجا نوشتم که #قهرمانی_به_این_تیم_میاد ، خیلی‌ها به سخره گرفتند و با طعنه و کنایه به من تاختند.
خوشبختانه به لطف زحمات همکارانم در کادرفنی و تلاش فوق‌العاده‌ی بچه‌های تیم -از همگی‌شون ممنونم و دست‌شون رو می‌بوسم- توی زمین مسابقه با پشتکار و همت و البته همدلی جواب همه نیش و کنایه‌ها رو دادیم.
بله دیشب به همه نشون دادیم که #قهرمانی_به_این_تیم_میاد 

از آقای محمدی عزیز که برای تشکیل ساختار این تیم سنگ‌تموم گذاشتند بی‌نهایت ممنون و سپاسگزارم و باید یک تشکر ویژه از آقای عطابخش عزیز داشته باشم که برای حفظ ساختار تیم حمایت همه جانبه‌ای داشتند که در ورزش زنان کم‌نظیره.

این قهرمانی مبارک همه‌ی کارگران زحمت‌کش
و نوش‌جون بچه‌های تیمم، دستیاران عزیزم در کادرفنی تیم که فوق‌العاده تلاش کردند و مدیران باشگاه که پای ما وایستادن و همه‌جوره حمایت کردن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.