کد خبر : 219152
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 11:26
-

تعطیلی احتمالی لیگ برای یک ماه؛

اعلام آخرین وضعیت بازی تیم‌ملی فوتسال ایران با آرژانتین و پرتغال

اعلام آخرین وضعیت بازی تیم‌ملی فوتسال ایران با آرژانتین و پرتغال

کمیته فوتسال همچنان پیگیر برگزاری بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران مقابل آرژانتین است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مرحله نهایی مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا مهرماه امسال به میزبانی کشور کویت برگزار می‌شود. تیم ایران با هدایت وحید شمسایی اخیراً از منطقه آسیای مرکزی به این مسابقات صعود کرد و در حال تدارک برنامه‌های آماده‌سازی است.

شمسایی بعد از جلساتی که با مسئولان سازمان لیگ فوتسال داشته، درخواست کرده است مسابقات لیگ از تیرماه آغاز شود تا در فاصله یک ماه منتهی به جام ملت‌ها، با تعطیلی لیگ بازیکنان ملی پوش را کامل در اختیار داشته باشد. این برنامه، در اولویت شمسایی قرار دارد تا با شرایط بهتری تیمش را آماده مسابقات قهرمانی آسیا کند.

دومین برنامه شمسایی هم برگزاری اردوهای مقطعی است تا در صورت عملی نشدن اولویت نخست، تیم ایران را آماده کند.

در همین ارتباط مذاکراتی هم برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های مطرح جهان صورت گرفته است. وحید شمسایی چند هفته پیش در یک نشست خبری اعلام کرد مذاکراتی با سرمربیان آرژانتین و پرتغال انجام شده است و برگزاری بازی با این تیم‌ها مستلزم اقدامات فدراسیون ایران است.

این در حالی است که شمسایی در مذاکره با کمیته فوتسال روی برگزاری بازی با آرژانتین پافشاری می‌کند تا در دیدار با نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی شاگردان خود را محک بزند. کمیته فوتسال هم نامه نگاری‌های لازم را با فدراسیون در دستور کار قرار دارد.

پرتغال هم دیگر تیمی است که چراغ سبز ابتدایی را به ایران نشان داده ولی سرمربی تیم ملی این کشور برگزاری بازی با ایران را منوط به زمان شروع مسابقات لیگ فوتسال پرتغال کرده است. بنابراین هنوز برگزاری بازی با این تیم در ابهام قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.