کد خبر : 219191
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 فروردین 1401 - 9:38
-

توافق کراپ با سه بازیکن سن ایچ ، مقاومت و گیتی پسند

توافق کراپ با سه بازیکن سن ایچ ، مقاومت و گیتی پسند

تیم فوتسال کراپ الوند در حالی که پنج بازیکن خود از جمله مهدی جاوید، مسلم اولادقباد و سیناپرکاس را از دست داده است، با هفت بازیکن جدید به توافق رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم فوتسال کراپ الوند در حالی که پنج بازیکن خود از جمله مهدی جاوید، مسلم اولادقباد و سیناپرکاس را از دست داده است، با هفت بازیکن جدید به توافق رسید.

تیم فوتسال کراپ الوند در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر به عنوان سوم رسید. مسئولان این باشگاه قرارداد محمود خوراکچی سرمربی این تیم و دستیارانش را تمدید و اقداماتشان را برای فصل آینده آغاز کردند.

جذب هفت بازیکن؛ دو دروازه بان در لیست خوراکچی

کراپ الوند تاکنون هفت بازیکن جدید را به خدمت گرفته است که تنها خبر امضای قرارداد با علیرضا اکرمی از شهروند، مهدی دهقان نژاد از زندی بتن و علیرضا ابوالقاسمی فرد رسانه ای شده است.

کراپی ها علاوه بر این سه بازیکن با علیرضا جوان (سن ایچ)، شهاب طالبی (مقاومت البرز)، فرید نادری (دروازه بان گیتی پسند) و سعید مومنی (دروازه بان ملی پوش مس سونگون) به توافق رسیده اند.

شوک جاوید به کراپ و جدایی دو دروازه بان

در لیست خروجی ها نام چند بازیکن ملی پوش دیده می شود. مسلم اولادقباد بازیکن تیم ملی که با باشگاه پالما اسپانیا به توافق رسیده است، کراپ را در فصل آینده همراهی نمی کند.

مهدی جاوید آقای گل سابق لیگ برتر فوتسال و بازیکن تیم ملی هم از جمع کراپی ها جدا شد. سینا پرکاس و مهدی مصطفایی دو دروازه بان کراپ در کنار مسلم رستمی ها دیگر جداشدگان از تیم الوندی هستند. این احتمال وجود دارد که امیرحسین الوندی و مهدی امامی دو دروازه بان دیگر کراپ هم به کار خود در این تیم پایان بدهند.

بازیکنان تمدیدی

بر اساس اعلام رسانه باشگاه کراپ الوند، تاکنون قرارداد عرفان محمدیان، حمید ره انجام، علی عابدین، سعید افشاری و مهران عالیقدر تمدید شده است.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.