کد خبر : 219294
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 10:38
-

نسیمه غلامی: لیگ برتر دو قطبی نبود/ دودستگی در تیم ملی؟

نسیمه غلامی: لیگ برتر دو قطبی نبود/ دودستگی در تیم ملی؟

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال زنان می‌گوید رقابت جذابی در لیگ برتر شکل گرفت که تنها بین دو تیم نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم پیکان تهران موفق شد با پیروزی در دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال زنان مقابل نصر فردیس، جام قهرمانی را بالای سر ببرد. نسیمه غلامی، بازیکن پیکان در گفت‌وگو به قهرمانی در لیگ برتر اشاره و بیان کرد: خدا را شکر به قهرمانی رسیدیم. رقابت جذاب و سطح بالای چند تیم، ارزش این قهرمانی را چند برابر کرد. بازیکنان، کادر فنی و مجموعه خوب پیکان از روز اول با هدف قهرمانی در لیگ پا به مسابقات گذاشتند و آهسته و با برنامه‌ریزی و حفظ روند خوبمان به این مهم دست پیدا کردیم. جا دارد از کادر فنی و مجموعه باشگاه پیکان تشکر کنم.

او در مورد رقابت نزدیک با نصر فردیس بیان کرد: از آنجایی که هر دو تیم با هدف قهرمانی پا به مسابقات گذاشته و از ابتدا خیلی خوب بسته شده بودند، رقابت جذابی شکل گرفت اما تاکید می‌کنم که لیگ امسال دو قطبی نبود و رقابت فقط مختص پیکان و نصر نبود بلکه تیم‌هایی فوق العاده و بازیکنانی عالی داشتیم که به جذابیت لیگ امسال افزودند. این فضای رقابتی فقط درون زمین وجود داشت و حاشیه‌ای اتفاق نیفتاد.

غلامی در مورد تفاوت لیگ امسال با سال‌های گذشته اظهار کرد: هر فصلی که می‌گذرد نسبت به فصل‌های قبل شاهد رشد فنی در تیم‌ها هستیم. از طرفی با تایید برگزاری سوپر لیگ و صعود هشت تیم به لیگ برتر  رقابت بیشتر و جذاب‌تری بین تیم‌ها اتفاق خواهد افتاد.

غلامی که سابقه بازی در لیگ کویت را هم دارد در مورد احتمال حضور مجدد خود در کویت گفت: فصل قبل با تیم خوب الفتات به نایب قهرمانی رسیدم که اولین مدال تیمی باشگاه محسوب می‌شد و برنامه‌ریزی این بود که این فصل هم در کنار تیم باشم. تیم هم برای قهرمانی بسته شد اما به دلیل مسائلی که در مورد ویزا پیش آمد، نشد. در مورد آینده هم همه چیز به پیشنهادها و اهدافم بستگی دارد. فصل قبل با اینکه پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما انتخابم الفتات بود.

او در ادامه این گفت‌وگو در مورد شائبه دودستگی پیش آمده بین بازیکنان ملی در ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: انتخاب سرمربی چیزی نیست که بازیکنان در آن دخالت داشته باشند و در حیطه مدیریت است. در مورد مسائل داخلی تیم هم نمی‌توانم نظر بدهم اما تا زمانی که مسئولیت ملی داشتم و کاپیتان تیم بودم، خدا را شکر چنین مسائلی نبود و الان هم همینطور است.

غلامی به لزوم تشکیل اردوهای ملی اشاره و  بیان کرد: هر تیمی برای اینکه نتیجه مطلوبی بگیرد به اردوی مرتب و امکانات منظم نیاز دارد. مخصوصا تیمی که باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.