کد خبر : 219301
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 12:14
-

مقدماتی جام ملتهای آسیا 2022

چین انصراف داد ؛ خاور دور تک گروه شد!

چین انصراف داد ؛ خاور دور تک گروه شد!

تیم ملی فوتسال چین از مسابقات فوتسال انتخابی جام ملت‌های آسیا انصراف داد و نحوه برگزاری این رقابت‌ها در شرق آسیا را دستخوش تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال چین از مسابقات فوتسال انتخابی جام ملت‌های آسیا انصراف داد و نحوه برگزاری این رقابت‌ها در شرق آسیا را دستخوش تغییر کرد.

 در آستانه شروع مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در منطقه شرق قاره، فدراسیون فوتبال چین اعلام کرد که تیم ملی فوتسال این کشور در مسابقات این رقابت ها حاضر نخواهد شد.

با انصراف چین، نحوه برگزاری مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا هم تغییر کرد. پیش از این قرار بود ۶ تیم ژاپن، چین، مغولستان در گروه اول و تیم‌های چین تایپه، هنگ کنگ و کره جنوبی در گروه دوم با هم رقابت کنند تا در نهایت سه تیم راهی جام ملت های آسیا شوند.

حالا و با انصراف چین، کنفدراسیون فوتبال آسیا نحوه برگزاری این رقابت ها را هم تغییر داد و اعلام کرد ژاپن، مغولستان، چین تایپه، هنگ کنگ و کره جنوبی در یک گروه با هم دیدار می کنند و سه تیم برتر راهی مسابقات قهرمانی آسیا خواهند شد.

مسابقات انتخابی جام ملت های آسیا در منطقه شرق، از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت به میزبانی مالزی برگزار می شود.

رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا مهرماه امسال به میزبانی کشور کویت برگزار می شود و علاوه بر این کشور، تیم‌های لبنان، عربستان، عراق، بحرین و عمان (غرب)، ایران، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان (مرکز) و تایلند، اندونزی و ویتنام (جنوب شرق) جواز حضور در آن را کسب کرده اند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.