کد خبر : 219331
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 - 10:26
-

واکنش سپهر محمدی به پیشنهاد سپاهان

واکنش سپهر محمدی به پیشنهاد سپاهان

دروازه بان تیم ملی فوتسال توضیحاتی درباره قراردادش با گیتی پسند ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سپهر محمدی ، در رابطه با لیگ برتر فوتسال در فصل گذشته گفت: سال گذشته لیگ بسیار پر فشاری را تجربه کردیم لیگی که فرصت خطا نداشتیم پنج تیم مدعی برای قهرمانی تلاش می‌کردند که خدا را شکر مزد تلاش یک‌ساله خود را با اتحاد و همدلی گرفتیم و توانستیم با قهرمانی به حق خود برسیم.

محمدی در رابطه با تمدید قرارداد خود با گیتی پسند تصریح کرد: چند پیشنهاد داخلی و خارجی داشتم ولی در نهایت تصمیم خود را گرفتم که در خدمت باشگاه بزرگ گیتی پسند باشم، گیتی پسند در رشته فوتسال یکی از برندهای معتبر فوتسال در ایران و آسیا است، این باشگاه در اصفهان و حتی ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و خوشحالم با گیتی پسند به توافق رسیدم.

سپهر محمدی با اعلام اینکه گیتی پسند ۴ عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال دارد گفت: خوشحالم در ۳ دوره از آنها حضور داشتم و ۱۱ سال است در خدمت گیتی پسندم، با این تیم خاطرات بسیار خوبی دارم.

وی در رابطه مذاکره دیگر باشگاه‌ها با او گفت: من اوایل امسال با گیتی پسند قرارداد امضا کردم و بازیکن این تیم هستم در رابطه با تیم خودم نظر می‌دهم و امیدوارم در گیتی پسند موفق باشم.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با اهداف و برنامه‌های خود در سال ۱۴۰۱ گفت: در ابتدا جام باشگاه‌های فوتسال آسیا را داریم، تیم‌ها در این مسابقات سرمایه گذاری خوبی می‌کنند امیدوارم با اتحاد و همدلی بتوانیم دوباره جام قهرمانی را به ایران برگردانیم و در ادامه، مطمئناً لیگ برتر فوتسال بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت و باید برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش کنیم.

سپهر محمدی در رابطه با حضور در تیم ملی فوتسال گفت: من سرباز ایرانم هر وقت کادر فنی نیاز به کمک من داشته باشد با جان و دل در اختیار تیم ملی هستم، رابطه بسیار خوبی با وحید شمسایی دارم، افتخار شاگردی ایشان را هم داشته‌ام و امیدوارم بهترین‌ها برای تیم ملی رقم بخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.