کد خبر : 219334
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 - 11:55
-

کریمی: برای پوشیدن شماره ۷ تیم‌ملی از حسن‌زاده اجازه گرفتم/رقیبان سختی در قرقیزستان نداشتیم!

کریمی: برای پوشیدن شماره ۷ تیم‌ملی از حسن‌زاده اجازه گرفتم/رقیبان سختی در قرقیزستان نداشتیم!

مهدی کریمی در رابطه با حضور بازیکنان جوان در تیم‌ملی فوتسال، برتن کردن پیراهن شماره هفت تیم‌ملی و میزبانی جام باشگاه‌های فوتسال در اصفهان می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فوتسال ایران در سالی که گذشت یک ستاره نوظهور معرفی کرد؛ «مهدی کریمی» بازیکن ۲۵ ساله سابق سن‌ایچ ساوه و فعلی گیتی‌پسند اصفهان، پس از یک عملکرد چشم‌گیر زیر نظر «محمد کشاورز» به یک مهره کارآمد و ثابت برای گیتیزن‌ها تبدیل شد و در راه کسب چهارمین قهرمانی با این تیم تأثیر زیادی داشت. کریمی پس از نمایش درخشان در لیگ‌برتر به تیم‌ملی نیز دعوت شد و حالا دیگر به‌نظر می‌رسد پای ثابت اردوهای تیم‌ملی باشد. وی اخیراً در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا به‌همراه ایران به قرقیزستان رفت و به‌همراه سایر ملی‌پوشان پس از درخشش و صعود به جام ملت‌های آسیا به ایران بازگشت.

گفت‌وگویی با مهدی کریمی ستاره ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند داشته‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

ابتدا از تیم‌ملی فوتسال بگویید؛ همراه ایران با یک تغییر نسل نصفه‌ونیمه به قرقیزستان رفتید
با وجود شمسایی، شرایط در تیم‌ملی خیلی‌خوب و مناسب بود؛ با توجه به تغییر نسل بازیکنان جوان به تیم‌ملی دعوت شده بودند و با یک تیم بسیار آماده راهی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا شدیم.

شرایط حاکم در اردو و جو تیم‌ملی در مسابقات چطور بود؟
موفق شدیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم؛ شمسایی نیز به تمام بچه‌هایی که به اردو دعوت شده بودند، میدان داد و به همه زمان بازی‌کردن رسید. همچنین بچه‌ها با نمایش خیلی‌خوب جواب میدان دیدنشان را به سرمربی تیم‌ملی دادند.

در این رقابت‌ها حریفان قدرتمندی نداشتید؛ نظرتان چیست؟
درست است، بازی‌ها و رقیبان خیلی برایمان سخت نبودند. تیم‌های روبه‌رویمان به‌گونه‌ای نبودند که ما را آزار دهند؛ در کل همه‌چیز ایده‌آل بود؛ بازیکنان محکم و سرحال خودشان را نشان دادند و به سه پیروزی عالی رسیدیم.

برای پوشیدن شماره ۷ تیم‌ملی از حسن‌زاده اجازه گرفتم/رقیبان سختی در قرقیزستان نداشتیم!

آینده تیم‌ملی فوتسال را چگونه می‌بینید؟
بازیکنان جوانی به تیم‌ملی اضافه شده‌اند و باتجربه‌ها نیز کنار تیم هستند. در بازی‌های مقدماتی مقداری تمام بازیکنان با یکدیگر نا هماهنگ بودند و امیدوارم به‌همراه کادر فنی با دانش رفته‌رفته به وضعیت بسیار مناسبی برسیم.

پیش‌بینی‌تان از مسابقات جام ملت‌های آسیا چیست؟ مردم انتظار قهرمانی دارند
با توجه به زمانی که در چند ماه باقی‌مانده تا جام ملت‌های آسیا داریم باید سخت تمرین کنیم تا اواخر تابستان به جام ملت‌ها برویم و برای موفقیت تیم‌ملی کشورمان تلاش کنیم.

شماره هفت در مسابقات اخیر بر تن شما بود؛ چه حسی داشتید؟
بله. شماره هفت تیم‌ملی هم به من رسید؛ پیش از اینکه آن را بپوشم از حسن‌زاده که سال‌ها این پیراهن را بر تن می‌کرد، اجازه گرفتم؛ امیدوارم بتوانم نمایش خوبی برای تیم‌ملی ارائه دهم.

اخیراً قرارداد خود را با گیتی‌پسند تمدید کردید تا در جمع کهکشانی‌ها بمانید
هفته گذشته با گیتی‌پسند قراردادم را تمدید کردم؛ سال گذشته توانستم در یک جو بسیار خوب و شرایط فوق‌العاده به‌همراه گیتی‌پسند به قهرمانی لیگ‌برتر برسم؛ به‌همین دلیل تصمیم گرفتم این فصل نیز اصفهان باشم و در گیتی‌پسند به فوتبالم ادامه بدهم.

جام باشگاه‌های آسیا را نیز در پیش دارید؛ در رابطه با این تورنمنت چه صحبتی دارید؟
شنیده‌ایم که ممکن بود جام باشگاه‌های فوتسال آسیا لغو شود؛ اما به‌نظر می‌رسد برگزار شود. امیدوارم بتوانیم میزبانی مسابقات را بگیریم تا در اصفهان این تورنمنت انجام شود و بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان در این رقابت‌ها باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.