کد خبر : 219463
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 - 13:43
-

رسولی: ماندنم در گیتی پسند قطعی نیست/ با اقتدار به جایگاهی که حقمان بود رسیدیم

رسولی: ماندنم در گیتی پسند قطعی نیست/ با اقتدار به جایگاهی که حقمان بود رسیدیم

بازیکن تیم گیتی پسند در مورد شرایطش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، امیر حسین رسولی بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: به نظرم گیتی پسند با اقتدار کامل به جایگاهی که حقش بود رسید،تیم گیتی پسند از همه لحاظ فوق العاده عمل کرد. مهمترین اتفاق در تیم حضور اقای کشاورز به عنوان سرمربی و بازیکنانی که از همه لحاظ بزرگی کردند تا شاکله تیم همدل و مستعد باشد و مدیریت باشگاه هم از همه لحاظ حمایت همه جانبه انجام داد تا تیم به حق خودش که مقام قهرمانی بود برسد.

وی در مورد جدایی از کراپ و حضور در گیتی پسند گفت: من احساس کردم که در تیم کراپ نمی توانم کار کنم و ترجیح دادم که از این تیم بروم و خدارو شکر لطف بزرگی در حقم شد.برای فصل جدید ۲ پیشنهاد خارجی دارم و ماندنم در گیتی پسند قطعی نیست.

رسولی در مورد تیم ملی تاکید کرد: من ۱۴ سال است که در لیگ برتر بازی می کنم. تا قبل از دوره آقای ناظم الشریعه به همه اردوهای ملی دعوت می شدم توسط خسوس یا جوراندیر، اما با وجود این که در سن ۲۰ سالگی پدیده لیگ شدم و ۱۶ گل به ثمر رساندم آقای ناظم الشریعه حتی به اردوی تیم امید هم من را دعوت نکرد ، به نظرم کمترین حق من دعوت به تیم ملی امید بود اما ایشان نیم نگاهی هم نداشت.با آمدن آقای شمسایی همه ما می دانیم که ایشان اسطوره فوتسال ایران هستند و مطمئن هستم با درایتی که دارند به بزرگترین مهم ها دست پیدا می کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.