کد خبر : 219480
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 9:14
-

اردلان: پیکان قدرتمند تری برای لیگ آینده می بندیم / مدیریت باشگاه پیکان در کسب عنوان فصل گذشته بسیار موثر بود

اردلان: پیکان قدرتمند تری برای لیگ آینده می بندیم / مدیریت باشگاه پیکان در کسب عنوان فصل گذشته بسیار موثر بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان می‌گوید مدیرعامل باشگاه برای فصل آینده از او برنامه خواسته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان می‌گوید مدیرعامل باشگاه برای فصل آینده از او برنامه خواسته است.

نیلوفر اردلان بعد از قهرمانی پیکان در لیگ فوتسال زنان بیان کرد: با اینکه چند روزی از فینال و قهرمانی تیم ما گذشته اما همچنان بابت این اتفاق خوشحالیم. خداراشکر که این عنوان مهم به دست آمد و امیدواریم که این موفقیت‌ها برای مجموعه پیکان تداوم داشته باشد.

او درباره برنامه‌هایش برای آینده تیم فوتسال بانوان پیکان گفت: فردای بازی فینال لیگ نزد آقای عطابخش مدیرعامل باشگاه رفتم و با ایشان صحبت کردم. برایم جالب بود که ایشان سریعا به من گفتند که برای فصل آینده برنامه‌هایم را اعلام کنم. قرار است جمع بندی داشته باشم و لیست بازیکنان مد نظرم برای فصل آینده را به مدیرعامل باشگاه اعلام کنم تا انشاالله تیم قدرتمندتری نسبت به سال گذشته ببندیم و راهی مسابقات شویم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان پیکان همچنین تاکید کرد: باشگاه بزرگ پیکان شایسته بهترین‌ها در ورزش کشور است و بسیار خوشحالم که با حمایت‌های گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین آقای عطابخش مدیرعامل باشگاه در بحث ورزش زنان و به خصوص فوتبال بانوان سرمایه گذاری خوبی شده است. مدیریت باشگاه پیکان در کسب عنوان فصل گذشته بسیار موثر بود. من شهادت می‌دهم که آقای عطابخش چگونه از زمان حضورشان در همه شرایط کنار تیم بودند و سعی داشتند روحیه اعضای تیم را بالاتر ببرند تا با آمادگی خوب در بازی‌ها حاضر شویم.
وی اضافه کرد: از مدیرعامل باشگاه و همه عزیزانی که در این مدت تلاش کردند تا پیکان به سرمنزل مقصود برسد، تشکر می‌کنم. اگر حمایت‌های آنها نبود، قطعا نمی‌توانستیم به همدلی برسیم و از سختی‌ها عبور کنیم. این اتفاق اما رخ داد و با یک حمایت همه‌جانبه این جام مهم به مجموعه پیکان و کارگران زحمتکش مجموعه ایران‌خودرو اهدا شد.
اردلان در پایان افزود: شک ندارم با نگاه و روحیه ورزشی‌ای که مدیرعامل باشگاه پیکان دارند، در آینده نیز اتفاقات خوب در انتظار همه تیم های ورزشی این باشگاه است. ما نیز تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در حد امکان تیم خوبی را برای فصل بعد ببندیم و راهی مسابقات شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.