کد خبر : 219516
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 20:53
-

تعیین تکلیف بودجه گیتی‌پسند در جلسه مشترک گروه و باشگاه

تعیین تکلیف بودجه گیتی‌پسند در جلسه مشترک گروه و باشگاه

جلسه مشترک اعضاء هیات‌مدیره گروه و باشگاه گیتی‌پسند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جلسه مشترک هیات مدیره گروه صنایع گیتی پسند و هیات مدیره باشگاه با موضوعیت بررسی عملکرد باشگاه در سال ۱۴۰۰ و ارائه بودجه سال ۱۴۰۱ با حضور کلیه اعضا برگزار گردید.

در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید ابتدا علیرضا جنتی مدیر عامل گروه صنایع گیتی پسند در خصوص اهداف تشکیل باشگاه از سال ۸۹ و فعالیت در دو جبهه فرهنگی و ورزشی در باشگاه و نیز برنامه های این حوزه برای ورزش خانواده ها و پرسنل صحبت نمود.

در ادامه محمد حسین عراقی زاده عضو هیات مدیره باشگاه عملکرد واحدهای روابط عمومی و رسانه، همگانی و کارگری ، قهرمانی ، پزشکی ، اداری و مالی را در سال ۱۴۰۰ توضیح داد و در ادامه برنامه های پیشنهادی باشگاه را در سال ۱۴۰۱ در رشته ها و رده های سنی تقدیم اعضا نمود و ابراز امیدواری کرد با مصوب نمودن بودجه باشگاه بتواند به رسالت خود ادامه دهد.

سپس امیر حسین جنتی عضو هیات مدیره گروه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای چشمگیر باشگاه از همه اعضاء اداری و اعضاء تیم ها قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد که در چهارمین حضور تیم فوتسال در آسیا بتوانیم دومین جام قهرمانی را بدست آوریم.

در ادامه مهندس حسینی عضو هیات مدیره گروه ، دکتر رضایی مدیر مالی شرکت ها ، پوریا جنتی عضو هیات مدیره باشگاه ، تابش مشاور مدیر عامل و جاور خزانه‌دار گروه نیز با ارائه نقطه نظرات خود بودجه پیشنهادی باشگاه را در خصوص حوزه فعالیت در رشته‌های مختلف مورد بررسی قرار دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.