کد خبر : 219492
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 11:05
-

پاداش گیت؛

سئول نشینان برای آشپز پول داشتند برای فوتسال نه!

سئول نشینان برای آشپز پول داشتند برای فوتسال نه!

در حالی این روزها اسناد پاداش سئول نشینان در رسانه ها منتشر شده است که در همه این ایام تیم ملی فوتسال ایران از سرمربی تا بازیکنان و سایر عوامل از عدم پرداخت حقوق و پاداش معوقه خود گلایه مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، در حالی این روزها اسناد پاداش سئول نشینان در رسانه ها منتشر شده است که در همه این ایام تیم ملی فوتسال ایران از سرمربی تا بازیکنان و سایر عوامل از عدم پرداخت حقوق و پاداش معوقه خود گلایه مند هستند. این در حالی است که این رشته با توجه به نتایج خود همیشه باعث فخر سئول نشینان بوده است . اما همچنان مورد بی توجهی قرار گرفته است .

ماجرای پاداش‌های جنجالی مرحله اول دور انتخابی رقابت‌های جام جهانی بخش قابل توجهی از تخلفات شهاب عزیزی خادم را در دوره مدیریت ۱۱ ماه در فدراسیون فوتبال شامل می‌شود و حالا به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. اسناد حسابرسی فدراسیون فوتبال در اختیار همه اعضای هیأت رئیسه این فدراسیون و همچنین عزیزی خادم و نزدیکانش قرار دارد و بر همین اساس از کانال‌ها و رسانه‌های مختلف در روزهای گذشته منتشر شده است. بررسی مجموع اسناد منتشر شده نکات قابل توجهی دارد که تحلیل و ارزیابی آن خارج از لطف نیست.

بر اساس مستندات ارائه شده در خصوص پاداش‌های پرداختی در مرحله اول دور مقدماتی مجتبی خورشیدی با دریافت بیش از ۹۱۵ میلیون تومان که تنها به صورت ریالی و به عنوان پاداش به او پرداخت شده، بدون محاسبه یوروهای دریافتی در سفرهای متعدد که این رقم را به بیش از یک میلیارد تومان می‌رساند صدرنشین بلامنازع جدول پاداش هاست و شهاب عزیزی خادم رئیس معزول فدراسیون فوتبال با دریافتی ۳۰۹ میلیون تومانی بدون محاسبه دریافتی‌های ارزی در جایگاه دوم قرار دارد.

بررسی فهرست کلی پاداش‌ها نشان می‌دهد عزیزی خادم بیش از هرکس و یاران نزدیک خودش نگاه ویژه داشته و آنها در صدر جدول بیشترین پاداش‌ها حتی نسبت به دبیرکل و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون قرار داشتند!

این برای نخستین بار بود که به طور مثال آشپز تیم ملی که از نزدیکان و دوستان سرپست تیم ملی بود بیش از ۷۰ میلیون تومان و تقریباً دو برابر برخی اعضای هیأت رئیسه فدراسیون پاداش دریافت کرد. فهرست پاداش اعضای هیأت رئیسه نیز که نشان می‌دهد دریافتی آنها بین ۳۵ تا ۵۸ میلیون تومان بوده به خوبی گویای این حقیقت است که عزیزی خادم تنها به اطرافیان و دوستان خودش نگاه متفاوتی داشته و حتی رقم دریافتی رئیس وقت فدراسیون حدود ۹ برابر سایر اعضای هیأت رئیسه بوده که این میزبان تفاوت منطقی به نظر نمی‌رسد. خورشیدی به طور مثال تقریباً ۲۰ برابر اعضای هیأت رئیسه فدراسیون پاداش دریافت کرده است.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که مبلغی ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در همان مقطع به عنوان پاداش به کلیه کارکنان فدراسیون فوتبال پرداخت شده و تمامی کارمندان، کارشناسان و حتی رؤسای کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون نیز همین مبلغ را دریافت کردند که این اتفاق بی‌سابقه نبوده و در ادوار گذشته نیز تقریبه به همین میزان پرداخت شده است.

این در حالی است که صانعی سرمربی تیم جوانان به دلیل عدم وصول مطالبات از این تیم کناره گیری کرده و حتی پاداش های اندک صعود تیم ملی به جام ملتهای آسیا قابل قیاس با کارمندان فدراسیون هم نیست!

صانعی در این خصوص گفت :به شرطی وارد تیم جوانان ایران شدم که تمام مطالبات مرا پرداخت کنند و اصولی (سرپرست کمیته فوتسال) قول داد این کار را پیش از آغاز سال ۱۴۰۱ انجام می‌دهد. پیش از تورنمنت تایلند، قرارداد سال ۱۴۰۱ ما را آماده کردند که گفتم تا مطالباتم پرداخت نشود، قرارداد را امضا نمی‌کنم. سرمربی پیشین تیم فوتسال زیر ۱۹ سال ایران با بیان اینکه ۲۰ درصد از مطالبات دو ساله او پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: یک مربی پس از اخراج در رده باشگاهی پولش را می‌گیرد، اما ما نتیجه می‌گیریم و خبری از دستمزد نیست.

منبع:ایرنا و تسنیم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.