کد خبر : 219501
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 12:16
-

شریف:گل به خودی نمی‌تواند ملاک خوبی برای تعیین قهرمان یا نایب قهرمان باشد!/مجوزهای لازم برای پخش مسابقات بانوان اخذ نشده است

شریف:گل به خودی نمی‌تواند ملاک خوبی برای تعیین قهرمان یا نایب قهرمان باشد!/مجوزهای لازم برای پخش مسابقات بانوان اخذ نشده است

سرمربی مشهدی نصر فردیس گفت: امیدوارم مساله پخش رسانه‌ای مسابقات فوتسال بانوان به زودی حل شود تا مردم با توانایی بانوان فوتسالیست‌ آشنا شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی مشهدی نصر فردیس گفت: امیدوارم مساله پخش رسانه‌ای مسابقات فوتسال بانوان به زودی حل شود تا مردم با توانایی بانوان فوتسالیست‌ آشنا شوند.

فاطمه شریف  با اشاره به نایب قهرمانی نصر فردیس در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور اظهار کرد: لیگ امسال در دو گروه ۷ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد و پس از آن از هر گروه ۴ تیم به مرحله بعد صعود کرده و به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت پرداختند. کادر فنی نصر فردیس در پیش فصل و در نیم فصل نخست زحمات زیادی برای تیم کشیده بودند. من از ابتدای نیم فصل دوم به نصر فردیس ملحق شدم که در کنار سایر همکارانم توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به شکست تیمش در فینال برابر پیکان افزود: تیم پیکان را در دور برگشت لیگ برتر ۴ بر یک شکست داده بودیم. در دیدار رفت فینال نیز باوجود فرصت‌های خوبی که داشتیم، بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و بازی برگشت را با یک گل‌ به خودی از دست دادیم. خیلی تلاش کردیم تا در اولین سال حضور نصر در لیگ برتر عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم. یک گل به خودی نمی‌تواند ملاک خوبی برای تعیین قهرمان یا نایب قهرمان باشد، اما باوجود شایستگی‌هایی که داشتیم نتوانستیم به این عنوان دست یابیم.

سرمربی نصر فردیس در خصوص وضعیت کیفی لیگ برتر فوتسال بانوان تصریح کرد: باید به دوران قبل از کرونا بازگردیم و تمام تیم‌ها در قالب یک گروه با یکدیگر رقابت کنند. تغییرات زیاد تیم‌ها در لیگ برتر بانوان، باعث می‌شود عدالت در این روش رعایت نشود. به عنوان مثال در این فصل ۴ تیم مدعی در گروه یک حضور داشتند و رقابت‌های این گروه انرژی زیادی از بازیکنان گرفت. در کنار این موضوع ۲ تورنمت تیم ملی و طولانی شدن مسابقات کار را برای بازیکنان کمی سخت کرد.

شریف ادامه داد: نگه داشتن بازیکن در اوج آمادگی برای ۷، ۸ ماه سخت است. تیم‌هایی که در گروه ما حضور داشتند از این موضوع متضرر شدند، اما در گروه مقابل تیم‌ها کار راحت‌تری داشتند و هیچ تیمی از آن گروه به مرحله نیمه نهایی صعود نکرد.

وی با اشاره به عدم پخش بازی‌های بانوان عنوان کرد: اسپانسری که به ورزش بانوان و فوتسال ورود می‌کند، می‌خواهد دیده شود. از سوی دیگر خانواده بازیکنان می‌خواهند عملکرد فرزندان خود را تماشا کنند. شنیده شده که مجوزهای لازم برای پخش مسابقات بانوان اخذ نشده است، اما کاش این کار سریع‌تر صورت می‌گرفت تا مردم با توانایی بانوان فوتسالیست‌ آشنا شوند. پخش ۲ دیدار فینال از طریق شبکه‌های اینترنتی، می‌توانست نگاه مردم نسبت به فوتسال بانوان را تغییر دهد.

سرمربی نصر فردیس در خصوص ادامه همکاری‌ با نصر فردیس گفت: صحبت‌هایی شده و پیشنهاد داشته‌ام که با این تیم ادامه دهم. باید منتظر بمانم که شرایط چگونه پیش می‌رود، هنوز برای تصمیم‌گیری در این خصوص زود است.

وی در خصوص وضعیت فوتسال بانوان مشهد افزود: مجموعه باشگاه چیپس کامل قول داده که امسال تیم بهتری را روانه مسابقات کند. مطابق آیین‌نامه سال گذشته ۸ تیم راه یافته به مرحله نهایی، در سوپر لیگ سال آتی حضور پیدا خواهندکرد و تیم چیپس کامل در یک رده پایین‌تر در لیگ برتر حضور پیدا خواهد کرد. امیدوارم مسئولان این باشگاه تیمی با بازیکنان بهتر روانه مسابقات کنند. تجربه لیگ امسال می‌تواند کمک زیادی به این تیم کند، اما حضور دو تا سه بازیکن با تجربه می‌تواند در کسب نتایج بهتر به این تیم کمک کند.

شریف در خصوص افول جایگاه فوتسال بانوان مشهد تصریح کرد: تمام بازیکنان به دنبال این هستند تا از فوتسال کسب درآمد کنند. استعدادها و بازیکنان خوبی در فوتسال و فوتبال بانوان داریم. در اکثر تیم‌های فوتسال و فوتبال ایران بازیکنان مشهدی حضور دارند، اما به دلیل عدم حمایت‌ مالی مناسب ترجیح می‌دهند برای تیم شهر خود بازی نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.