کد خبر : 219478
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 9:11
-

مس همیشه به دنبال قهرمانی است

صانعی: با حضور چند ساله در مس، روی بومی گرایی هم تمرکز می کنم / سپاهان هم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

صانعی: با حضور چند ساله در مس، روی بومی گرایی هم تمرکز می کنم / سپاهان هم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تیم در نقل‌وانتقالات به دنبال استخدام بازیکن خارجی است یا خیر، گفت: جذب بازیکنان خارجی هزینه‌ زیادی دارد و باتوجه به مشکلات اقتصادی کشور تاجایی که امکان داشته باشد، سعی خواهیم کرد از بازیکنان داخلی استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تیم در نقل‌وانتقالات به دنبال استخدام بازیکن خارجی است یا خیر، گفت: جذب بازیکنان خارجی هزینه‌ زیادی دارد و باتوجه به مشکلات اقتصادی کشور تاجایی که امکان داشته باشد، سعی خواهیم کرد از بازیکنان داخلی استفاده کنیم.

علی صانعی در مورد حضورش در راس کادرفنی تیم مس سونگون اظهار داشت: افتخار می‌کنم که به عنوان سرمربی جدید مس سونگون انتخاب شدم. مس سونگون باشگاه بزرگی است و توقعات از تیم فوتسال خیلی زیاد است. این تیم همیشه به دنبال قهرمانی است و برای رسیدن به این مهم باید سخت کار کنیم.

وی درباره نقل‌وانتقالات تیمش افزود: ما در سکوت برنامه‌هایمان را پیش می‌بریم و دنبال هیاهو نیستیم. ان‌شاءالله تا ۱۰ الی ۱۵ روز آینده با نهائی شدن نقل‌وانتقالات‌مان از بازیکنان جدید رونمایی خواهیم کرد. یارگیری قواعد خاص خود را دارد و منتظریم نفراتمان نهائی شود تا اعلام کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تیم در نقل‌وانتقالات به دنبال استخدام بازیکن خارجی است یا خیر، گفت: جذب بازیکنان خارجی هزینه‌ زیادی دارد و باتوجه به مشکلات اقتصادی کشور تاجایی که امکان داشته باشد، سعی خواهیم کرد از بازیکنان داخلی استفاده کنیم.

صانعی در واکنش به انتقاداتی که از میانگین سنی بالای تیم مس سونگون وجود دارد، تأکید کرد: قسمتی از کار ما نیازمند بازیکنان باتجربه و قسمت دیگر نفرات جوان و باانگیزه است. تیمی که به دنبال قهرمانی باشد، به نظرم ترکیبش باید تلفیقی از بازیکنان مجرب و جوان باشد و صرف استفاده از باتجربه‌ها یا جوانان قطعاً مشکل‌ساز می‌شود.

وی، هدف‌گذاری باشگاه مس سونگون برای فصل آینده را کسب عنوان قهرمانی به موازات جوانگرایی و بومی‌گرایی اعلام کرده و اذعان داشت: خوشبختانه همکاری خوبی بین مجموعه باشگاه وجود دارد و امیدوارم به اهدافی که باشگاه ترسیم کرده است، برسیم.

«ما برای بومی‌گرایی برنامه داریم» سرمربی مس سونگون با بیان این جمله متذکر شد: هرچند پیاده‌سازی این امر در تیم مدعی قهرمانی سخت است ولی تلاش می‌کنیم حدالمقدور از بازیکنان بومی هم استفاده کنیم. البته بومی‌گرایی پروژه چند ساله می‌طلبد و اگر در خدمت تیم باشم حتما بر روی انجام این برنامه تمرکز خواهم کرد.

صانعی از برگزاری اردوی پیش‌فصل تیم مس سونگون در تبریز یا ورزقان خبر داده و تصریح کرد: درحال برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوی تدارکاتی پیش‌فصل هستیم. تلاش ما برای برپایی اردو در شهر تبریز یا ورزقان است تا بتوانیم از امکانات و شرایط آب‌وهوایی منطقه استفاده کنیم.

این مربی در واکنش به صدور مجوز حضور هواداران در مسابقات فوتسال باشگاهی کشور ابراز داشت: مطمئنا حضور هواداران شور و اشتیاق را دوباره به سالن‌های فوتسال برگرداند و بازی‌ها را زیباتر می‌کند. ما مشتاقانه منتظر بازگشت هواداران هستیم.

وی در رابطه با تاریخ آغاز مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال که روز ۱۷ تیر ماه اعلام شده است، نظر خود را اینگونه مطرح کرد: ما تابع قانون هستیم و باید از قوانین و برنامه‌های سازمان لیگ و کمیته فوتسال تبعیت کنیم. معتقدم قوانین برای همه تیم‌هاست و فقط مختص یک تیم نیست.

صانعی در خاتمه از افزایش تیم‌های مدعی در لیگ برتر فوتسال سخن به میان آورده و گفت: برخلاف سال‌های گذشته که معمولا مسابقات دو قطبی بود، امسال مدعیان بیشتری داریم. به نظرم علاوه بر مس سونگون و گیتی‌پسند، تیم‌های کراپ، سن‌ایچ و سپاهان هم می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذربایجان سه شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲

اگه بومی گرایی نکنی و دروغ بگی نامردی
کل بچه های اذربایجان رو تو تیم نمیاری ببین کی گفتم
این تیم غریبه پسند هست