کد خبر : 219534
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 - 9:40
-

کمالی: جوانترین تیم مسابقات هستیم / از فوتسال کاشان در آینده بیشتر خواهید شنید

کمالی: جوانترین تیم مسابقات هستیم / از فوتسال کاشان در آینده بیشتر خواهید شنید

سرمربی تیم دسته دومی کاشان از شرایط تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، بعد از اتفاقاتی که منجر به سقوط آرنوش کاشان از لیگ دسته یک بزرگسالان کشور شد، این شهرستان دو سال نماینده‌ای در لیگ‌های بزرگسالان کشور نداشت. بعد از این دوری دوساله، تیم فوتسال وحدت فین (سلطان علی) به عنوان نماینده این شهرستان در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم حضور دارد. تیمی متشکل از بازیکنان جوان که زیر نظر محمد کمالی وارد مسابقات شدند.
کمالی در این خصوص گفت: میانگین سنی تیم ما کمتر از ۲۱ سال است. قالب این تیم را بازیکنان رده سنی جوانان و امید تشکیل داده‌اند و فکر می‌کنم جوان‌ترین تیم مسابقات باشیم. ما زمانی وارد نقل و انتقالات شدیم که بازیکنان شاخص جذب تیم‌های دیگر شده بودند. با توجه به همین موضوع هدف‌گذاری باشگاه برای این فصل ماندن در لیگ و کسب نتایج در خور و شان شهرستان کاشان است و ما نیز حتما سعی می‌کنیم در این مسیر حرکت کنیم.
وی در خصوص شکست در بازی نخست گفت: همانطور که قبلا گفتم بازیکنان ما جوان و کم‌تجربه هستند. مطمئنا این مدل تیم‌ها نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی و تطابق پیدا کردن با تفکرات کادر فنی دارند. در بازی نخست هم مالک توپ و میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه حریف خلق کردیم که با بی‌دقتی هدر رفت. پتانسیل فنی تیم ما بالاست و حتما در هفته‌های پیش رو عیار تیم ما مشخص خواهد شد و به نتایج دلخواه دست پیدا خواهیم کرد.
سرمربی وحدت فین کاشان در پایان گفت: لازم می‌دانم از مدیریت مجموعه فین کاشان که به من و بازیکنان جوان تیم اعتماد کردند تشکر کنم. قطعا اعتماد به جوانان سخت است ما باعث رشد و پیشرفت فوتسال در کاشان خواهد شد. در آینده از این بازیکنان بیشتر خواهید شنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.