کد خبر : 219569
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401 - 21:53
-

قلی زاده: پولی در بساط نیست اما نمی خواهیم امتیاز فردوس واگذار شود

قلی زاده: پولی در بساط نیست اما نمی خواهیم امتیاز فردوس واگذار شود

رسول قلی زاده مدیر عامل باشگاه فردوس قم در لیگ برتر فوتسال درباره وضعیت این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رسول قلی زاده مدیر عامل باشگاه فردوس قم در لیگ برتر فوتسال درباره وضعیت این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت.در حال حاضر وضعیت ما و راگا شهر ری نابسامان است. آنها قصد فروش تیمشان را دارند اما در قم، همه تلاش و عزم ما بر این است که این تیم حفظ شود گرچه هنوز هیچ پولی در بساط نیست.

مدیرعامل فردوس قم اذعان داشت: برخی افراد که پشت چهره شریف هواداران پنهان می شوند و در فضای مجازی به من و خانواده ام توهین می کنند .تا وقتی که بتوانم پای این تیم می ایستم و با افراد فحاش هم برخورد قانونی می کنم.

قلی زاده گفت: با استانداری جلسه گذاشته ایم و هنوز نتیجه عملی اتفاق نیفتاده. امیدوارم استانداری و همچنین مدیر کل جدید ورزش و جوانان در موضوع این تیم جدی باشند. تیم های دیگر ۷-۸ میلیارد بودجه بسته اند و ما با دست خالی قادر به رویارویی با آنها نیستیم.

وی افزود: قصد فروش امتیاز تیم را ندارم. این تیم همین حالا مشتری دارد و پای امتیازش دو سه میلیارد پول می دهند اما اراده ما این است که تیم را حفظ کنیم. همانطور که همواره یک تیم سازنده بوده ایم اگر حمایت شویم باز هم بازیکنان جدیدی به تیم ملی تحویل می دهیم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.