کد خبر : 219600
تاریخ انتشار : جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 14:35
-

ناکام جام‌جهانی در تیررس مدعیان؛

نامه رسمی سن‌ایچ به کراپ برای جذب پرکاس

نامه رسمی سن‌ایچ به کراپ برای جذب پرکاس

باشگاه سن‌ایچ ساوه برای جذب سینا پرکاس رسما وارد عمل شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، سینا پرکاس دروازه‌‌بان فصل گذشته کراپ الوند که در آستانه سفر تیم‌ملی به لیتوانی و در عین درخشش در تورنمنت تایلند درون دروازه تیم‌ملی با سلیقه کادرفنی به جام‌جهانی نرفت، در اندیشه بازپس‌گیری جایگاه خود و تصاحب پیراهن تیم‌ملی ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا است. 

 

پرکاس که با جذب سعید مومنی از سوی کراپی‌ها حاضر به تمدید با این باشگاه نشده با انگیزه فراوان به دنبال نمایش توانمندی‌های خود در یکی از باشگاه‌های لیگ‌برتر است تا قابلیت‌های خود را پیش از اردوی نهایی تیم‌ملی به کادرفنی جدید این تیم نشان دهد. 

 

بنا به اخبار غیررسمی او مشخصا جدای از چند تیم متمول لیگ که سال بعد قصد شگفتی‌سازی و حضور در بالای جدول را دارند، تقریبا از دیگر مدعیان قهرمانی لیگ پیشنهاد داشته و مذاکراتی نیز با آنها به صورت‌ شفاهی و حضوری انجام داده تا بهترین انتخاب را انجام دهد. 

 

در این میان اما ظاهرا سن‌ایچ سفت و سخت‌تر از سایرین به دنبال این گلر شمالی کراپ الوند و دو فصل قبل خود است و روز گذشته نیز به طور رسمی درخواست خود را برای جذب او به باشگاه کراپ الوند ارسال کرده است. 

 

با این حال گفته می‌شود هنوز مقصد سینا پرکاس به طور قطعی مشخص نیست و باید دید طی هفته‌های پیش‌رو چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.