کد خبر : 234739
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 11:13
-

اصغری‌مقدم: شاهد پیشرفت کیفیت داوری‌ها هستیم/ فرش‌آرا تیم قابل احترامی است

اصغری‌مقدم: شاهد پیشرفت کیفیت داوری‌ها هستیم/ فرش‌آرا تیم قابل احترامی است

سرمربی قند کاترین آمل گفت: در نیم فصل دو بازیکن جدید به جمع ما اضافه می‌شوند تا فصل را به خوبی سپری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم قند کاترین آمل گفت: از روز اول به فکر تغییر ذهنیت و بالا بردن کیفیت فنی تیم بودیم که به این هدف دست یافتیم و از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

وی افزود : هفته گذشته برابر تیم خوب سیرجان نتیجه را واگذار کردیم انصافا بازی در سالن سیرجان برای هر تیمی دشوار است، توپ های مسابقه نیز به دلیل قدیمی بودن شرایط چندان خوبی نداشت اما در نهایت در دیداری که می‌توانستیم پیروز باشیم بازی را به تیم آنها واگذار کردیم.

اصغری مقدم تصریح کرد : بجز تیم های بالای جدول که تقریبا خود را جدا کرده اند سایر تیم ها اختلاف زیادی ندارند و هیچ دیداری قابل پیش بینی نیست.

وی بیان کرد: در حال حاضر با محدودیت بازیکن پیش می‌رویم تا در نیم فصل دو بازیکن جدید به تیم اضافه شوند.

بازیکن سابق تیم ملی با بیان این‌که فرش آرا تیمی قابل احترام است، گفت : فرش آرا سابقه زیادی در لیگ برتر دارد و برای آن ها احترام قائلیم، با آنالیزی که داشتیم‌ می‌دانیم این تیم در هرمزگان بازی خوبی به نمایش گذاشته و امیدواریم در این دیدار با امتیاز لازم از زمین مسابقه خارج شویم.

اصغری مقدم با تعریف از عملکرد داوران بیان کرد : اگر منصفانه نظر دهیم باید از پیشرفت کیفیت داوری ها صحبت کنیم، قطعا ایراداتی وجود دارد اما نسبت به گذشته داوری ها شرایط بهتری دارند.

سرمربی قند کاترین در پایان گفت: بازیکنان با تجربه در کنار بازیکنان جوان شایسته ی تیم تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف مان انجام می دهند، ورود بازیکنان جوان باکیفیت به لیگ برتر، سطح فنی مسابقات را بالا برده و شاهد بازی های خوبی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.