کد خبر : 234749
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 11:17
-

لطفی: کمیته داوران نگاه برابر داشته باشد

لطفی: کمیته داوران نگاه برابر داشته باشد

سرمربی زندی‌بتن کلاردشت گفت: در نیم فصل چند بازیکن جذب خواهیم‌ کرد تا با مشکلات کمتری مواجه شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مهرداد لطفی سرمربی تیم زندی بتن کلاردشت در رابطه با دیدار هفته گذشته تیمش گفت: سن ایچ از لحاظ بازیکن و امکاناتی تیم قدرتمندی است و بازی برابر این تیم برای تمام تیم ها دشوار است.

وی افزود : با شش بازیکن که همانند سرباز برای تیم تلاش می‌کنند به مصاف لشکر قدرتمند سن ایچ رفتیم و در این دیدار مستحق برتری نیز بودیم، سن ایچ نیز موقعیت های خوبی داشت اما می‌توانستیم با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

لطفی تصریح کرد: داور مسابقه در دقایق پایانی به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد و با این شرایط نیز دروازه ما باز نشد اما داور با قضاوت خود بر روی بازی تاثیر زیادی داشت.

سرمربی زندی بتن کلاردشت با بیان این‌که کمیته داوران در چینش داوران دقت بیشتری کند، گفت : ضمن خسته نباشید به اعضای کمیته داوران از آن ها انتظار داریم به تمام تیم ها نگاه یکسان داشته باشند و از داوران باتجربه و باکیفیت استفاده کنند تا تیمی متضرر نشود.

وی در رابطه با بازی تیمش مقابل گهرزمین سیرجان بیان کرد: این تیم نیز بازیکنان خوبی در اختیار دارد و ما در این دیدار با تمام توان حاضر خواهیم شد.

لطفی در پایان‌ گفت : از بازیکنان تیم که با تمام توان تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی پیش رو نیز سرافراز باشیم و علاوه بر نمایش بازی با کیفیت، نتیجه لازم را کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.